تأکید بر ارتقای پایداری شبکه در نشست راهبردی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان

در راستای سیاستهای شرکت مادر تخصصی توانیر برای تقویت زیرساختهای انتقال و ارتقای بهرهبرداری شبکه برق، نشست تخصصی بررسی چالشها و راهکارهای بهبود عملکرد با حضور معاون هماهنگی انتقال توانیر در شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان – نشست تخصصی بررسی چالشهای حوزه بهرهبرداری شبکه برق با حضور مهندس مقیمزاده معاون هماهنگی انتقال توانیر، مهندس نصیری مدیرعامل شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، جمعی از معاونان و مدیران ارشد بهرهبرداری و نمایندگان شرکتهای پیمانکاری برگزار شد.
برچسب ها :ارتقای بهرهبرداری شبکه برق ، سیاستهای شرکت مادر تخصصی توانیر ، شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان ، نشست تخصصی بررسی چالشها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰