وزارت نیرو اعلام کرد:
فراخوان ایدههای رسانهای برای مدیریت مصرف برق به مناسبت روز ملی روابطعمومیها

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال –شرکت توانیر با همکاری وزارت نیرو، اقدام به فراخوانی ویژه برای جمعآوری ایدههای نوآورانه رسانهای در حوزه مدیریت مصرف برق کرده است. این فراخوان با هدف ارتقای فرهنگ مصرف بهینه انرژی، اطلاعرسانی مؤثر، و افزایش مشارکت مردم در پویشهای ملی انجام میشود.
بر اساس این طرح، ایدههای خلاقانه میتوانند شامل موارد زیر باشند:
- ارائه راهکارها و روشهای نوآورانه برای مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار.
- تولید محتوا و ایدههای رسانهای، تبلیغاتی، فرهنگی و آموزشی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه.
- پوشش رسانهای مردمی و اطلاعرسانی مؤثر برای افزایش مشارکت عمومی در کاهش مصرف.
- طرحهای ویژه برای مشارکت خانوادهها، مدارس، ادارات و نهادها در مدیریت مصرف.

شرکتکنندگان میتوانند ایدههای خود را از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۶۱۲۱ ارسال کنند. براساس اعلام شرکت توانیر، ۱۰۰ ایده برتر انتخاب شده و هر کدام از برگزیدگان مبلغ ۱۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد.
این اقدام در آستانه آغاز فصل تابستان و اوج مصرف برق در کشور انجام شده است و با مشارکت فعال رسانهها و ارائه ایدههای خلاقانه، هدف آن افزایش بهرهوری انرژی و تضمین پایداری شبکه برق در ساعات بحرانی است.

وزارت نیرو و شرکت توانیر با تأکید بر همدلی و مشارکت مردم و رسانهها، میخواهند چراغ ایران همیشه روشن بماند و با استفاده از ایدههای نوآورانه، مدیریت مصرف برق به صورت مؤثر و فرهنگی در جامعه نهادینه شود.
📆 مهلت ارسال ایدهها: تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
💡 نحوه ارسال: پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۱۲۱
🏆 جوایز: انتخاب ۱۰۰ ایده برتر، هر یک با جایزه ۱۰ میلیون تومان
انتهای خبر/
برچسب ها :ایدههای رسانهای ، روز ملی روابطعمومیها ، فراخوان ، مدیریت مصرف برق
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰