کد خبر : 35627
تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵
-

شهردار ساری تأکید کرد؛

لزوم پویایی خدمات شهری و تسریع در گره‌گشایی از پرونده‌های تفکیک غیرمجاز

لزوم پویایی خدمات شهری و تسریع در گره‌گشایی از پرونده‌های تفکیک غیرمجاز
سید حسن احمدی، شهردار ساری، در نشست شورای معاونین با تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان، بر لزوم اتخاذ رویکردی نوین در پیشبرد پروژه‌های عمرانی و شناسایی دقیق موانع اداری برای تسریع در حل پرونده‌های تفکیک غیرمجاز تأکید کرد.

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساریجلسه شورای معاونین به ریاست سید حسن احمدی، شهردار مرکز استان و با حضور معاونان، شهرداران مناطق، مدیر بازرسی، مدیر حراست و سایر مدیران مربوطه، روز شنبه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

شهردار ساری در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های جاری، بر ضرورت پویایی بیشتر در ارائه خدمات شهری و پیشبرد حداکثری پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.

وی با هدف ارتقای بهره‌وری در مناطق، دستور داد تا نظارت‌های مدیریتی افزایش یابد و تمامی پروژه‌های مغفول‌مانده با نگاهی تازه و سریع‌تر به سرانجام برسند. همچنین، اجرای سیاست‌های حمایتی و تشویقی برای کارکنان فعال، به عنوان بخشی از استراتژی ارتقای انگیزه‌های سازمانی در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

در بخشی از این نشست، موضوع تفکیک‌های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت و شهردار مرکز استان با رویکردی تحلیلی و راهگشا، خواستار بررسی دقیق و «عیب‌یابی» فرآیندهای اجرایی شد تا تمامی موانعی که منجر به توقف یا کندی در خروجی این پرونده‌ها شده است، شناسایی شوند.

وی تأکید کرد که هدف از این بررسی‌ها، تبدیل جلسات هماهنگی به نتایج ملموس و عملی است تا با رفع گره‌های اداری، مسیر پیشرفت کارها هموار شده و پاسخ مناسبی به نیازهای شهروندان داده شود.

گالری تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.