شهردار ساری در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از تلاشهای جاری، بر ضرورت پویایی بیشتر در ارائه خدمات شهری و پیشبرد حداکثری پروژههای عمرانی تأکید کرد.
وی با هدف ارتقای بهرهوری در مناطق، دستور داد تا نظارتهای مدیریتی افزایش یابد و تمامی پروژههای مغفولمانده با نگاهی تازه و سریعتر به سرانجام برسند. همچنین، اجرای سیاستهای حمایتی و تشویقی برای کارکنان فعال، به عنوان بخشی از استراتژی ارتقای انگیزههای سازمانی در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.
در بخشی از این نشست، موضوع تفکیکهای غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت و شهردار مرکز استان با رویکردی تحلیلی و راهگشا، خواستار بررسی دقیق و «عیبیابی» فرآیندهای اجرایی شد تا تمامی موانعی که منجر به توقف یا کندی در خروجی این پروندهها شده است، شناسایی شوند.
وی تأکید کرد که هدف از این بررسیها، تبدیل جلسات هماهنگی به نتایج ملموس و عملی است تا با رفع گرههای اداری، مسیر پیشرفت کارها هموار شده و پاسخ مناسبی به نیازهای شهروندان داده شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰