کد خبر : 9035
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
73 views

در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مطرح شد؛

الویت مهم کنونی مباحث اقتصادی، معیشت و اشتغال است/ ایجاد بازارچه‌های دائمی ماموریت جدید استاندار به فرمانداران

الویت مهم کنونی مباحث اقتصادی، معیشت و اشتغال است/ ایجاد بازارچه‌های دائمی ماموریت جدید استاندار به فرمانداران
استاندار مازندران، مسائل اقتصادی، ارتقای معیشت مردم و راه‌اندازی اشتغال را مهم‌ترین موضوعات و در اولویت پیگیری‌ها دانست و گفت: فرمانداران برای تهیه مکان‌های لازم جهت ایجاد نمایشگاه و بازارچه های دائمی در تمامی شهرستان‌ها، همت کنند.


به گزارش تیترشمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با عنوان اینکه ورود مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی به حوزه اشتغال می‌تواند در تقویت این بخش موثر باشد، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها با ورود جدی به حوزه اشتغال در ایجاد امنیت روانی و عمومی جامعه نقش بسزایی دارند.

وی ادامه‌ داد: نهادهای پژوهشی و بومی استان می‌توانند زمینه ساز تحول و تحرک خدمات موثر در سطح کلان استان باشند؛ چرا که بزرگ‌ترین هدف دشمنان،خارج کردن کشور از مسیر توسعه است و با روی کار آمدن دولت سیزدهم امیدی در مردم ایجاد شده است که دشمن از این امیدواری نگران شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه اشتغال مسأله و اولویت مهم ماست، خاطرنشان کرد: همه باید در مورد اشتغال احساس مسئولیت کنند و باید در راستای رفع موانع این بخش اهتمام جدی نمایند.

حسینی‌پور اعلام کرد: باید موانع را از پیش روی سرمایه گذاران برداریم، چرا که صدور مجوزها موجب ایجاد شغل می‌شود و مسئولین در جلسات استانی باید از رفع موانع و ایجاد اشتغال در استان گزارش ارائه کنند.

وی افزود: همایش سرمایه گذاری صرفا نباید کار تبلیغاتی باشد و می‌بایست خروجی عملی داشته باشد و پروژه‌هایی که در استان وجود دارد در این همایش می بایست تبدیل به انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران خارجی گردد.

استاندار مازندران گفت: مدیران باید نسبت به تربیت نیروی انسانی که بتواند ادبیات مذاکره با سرمایه گذاران را داشته باشد اقدام کنند چرا که سرمایه گذاری یک حرفه است.

حسینی‌پور عنوان کرد: برخی فرمانداران در حوزه سرمایه گذاری به سرعت اقدامات قابل توجهی انجام دادند که باید الگو قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اولویت اول و آخر مباحث اقتصادی، معیشت مردم و راه اندازی اشتغال است و مدیران سرمایه گذاران را در سطوح کارشناسی رها نکنند و راسا به این بخش ورود نمایند.

استاندار مازندران تاکید کرد :همکاری و هماهنگی بین مدیران استان و بخش خصوصی می بایست تقویت شود، چرا که حل مشکلات اقتصادی کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی می گردد و در این استان هر جا بخش خصوصی وارد عمل شد موجب رشد و توسعه شده است.

حسینی‌پور در پایان بر ایجاد بازارچه‌های دائمی در تمام شهرستان‌های استان با توجه به اینکه مقصد گردشگری هستیم، تاکید کرد و افزود: فرمانداران برای تهیه مکان‌های لازم جهت ایجاد نمایشگاه و بازارچه های دائمی اهتمام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.