کد خبر : 16687
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
122 views

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

فرمانداران برای رفع مشکلات برگزاری انتخابات ورود کنند

فرمانداران برای رفع مشکلات برگزاری انتخابات ورود کنند
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: فرمانداران برای رفع مشکلات مرتبط با برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها ورود کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم عزیززاده گرجی عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان با بیان اینکه خروجی جلسات این ستاد باید متناسب با وظایف هر یک از کمیته‌ها در مقام اجرا با هدف رفع موانع پیش رو باشد، اظهار کرد: تدابیر لازم اندیشیده شود تا ستاد شهرستانی متناظر ستاد انتخابات استان تشکیل شود و تبادل اطلاعات با هدف برگزاری انتخابات سالم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اگر اقدامات پیشگیرانه برای روز انتخابات صورت نگیرد نمی‌شود در روز انتخابات پای صندوق‌ها به فکر رفع نواقص باشیم، افزود: فرمانداران برای رفع مشکلات مرتبط با برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها ورود کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه جدول زمان‌بندی عملیاتی و اجرایی باید تدبیر شود، گفت: کمیته‌ها باید برای برگزاری درست فرآیند رأی‌گیری اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۱اسفند ماه جاری باید مشخص شده و آموزش داده شوند، بیان کرد: معتقدم اقدامات پیشگیرانه برای ایجاد فضای سالم در انتخابات موثر است.

عزیززاده خاطرنشان شد: تحقق این مهم نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند و بر اساس زمان‌بندی دارد که باید در تمامی مراحل انتخابات مورد توجه برگزارکنندگان اعم از مجریان و ناظرین قرار گیرد.

وی خواستار بررسی امکانات شعبات اخذ رأی در سراسر استان مازندران شد و گفت: دبیرخانه ستاد انتخابات باید تمامی امکانات مورد نیاز برگزاری انتخابات سالم و دقیق را مشخص و جانمایی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.