کد خبر : 9265
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
79 views

فرماندار مرکز مازندران:

هفت هزار شغل جدید در هفت ماهه امسال در ساری ایجاد شد

هفت هزار شغل جدید در هفت ماهه امسال در ساری ایجاد شد
فرماندار شهرستان ساری میزان سهمیه در نظر گرفته برای ایجاد اشتغال در این شهرستان را در سالجاری ۹ هزار و ۳۷۴ فرصت شغلی عنوان کرد و گفت :تاکنون هفت هزار شغل جدید در سامانه رصد به ثبت رسیده است.


به گزارش تیترشمال؛ محمدعلی نوبخت روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با تسلیت حادثه تروریستی در ایذه اهواز که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، افزود: در شرایط فعلی دشمنان تمام تلاس و و برنانه های خود را معطوف به این کرده اند تا مردم را از نظام دلسرد کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند با تحریک جوانان زمینه حضور بیشتر آنان را در اغتشاشات فراهم کند و نشان دهد که شکاف نسلی اتفاق افتاده است، اظهار داشت:  قشر جوان جامعه همانند جوانان دوران دفاع مقدس، دلداده و عاشق نظام هستند و برای پاسداری از آرمان های والای انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رغم تمام توطئه های دشمنان با درایت رهبر انقلاب و بینش باز سیاسی مردم، همانند گذشته ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه خواهد داد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به طرح ها و برنامه های در دست اقدام برای توسعه بیش از پیش مرکز مازندران با بیان اینکه ما عدالت را همراه با معنویت می خواهیم و عدالتی که در آن معنویت و اخلاص نباشد به ریاکاری، دروغ، انحراف و ظاهر سازی تبدیل می شود، گفت: سیاسیونِ فرصت طلبی که به مردم و انقلاب خیانت کنند را امتیاز نخواهیم داد و سیاسیون آخرت طلبی که به مردم و نظام خدمت کنند را در تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکت خواهیم داد.

خدمت به مردم به جایگاه سیاسی نیاز ندارد

فرماندار ساری با اشاره به اینکه خدمت به مردم در نظام اسلامی، نیاز به جایگاه سیاسی ندارد ، افزود: در سیاست علوی و نبوی، تلاش صادقانه و خالصانه با عشق به مردم و اخلاق گره خورده است و هرگز اجازه نخواهیم داد برخی از سیاسیون عافیت طلب با دروغ و زد و بندهای سیاسی برای رسیدن به منفعت خود، به مردم و انقلاب خیانت کنند.

نوبخت، با اشاره به سفر استاندار مازندران به بخش چهاردانگه ساری، ادامه داد: سفر نماینده عالی دولت به این بخش، ۷۵ مصوبه به همراه داشت که تمامی مصوبات عملیاتی شده است و در راستای پیگیری مصوبات نیز کمیته پیگیری مصوبات سفر در محل فرمانداری ساری تشکیل شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل بسبج گفت: باید با تفکر جهادی در راه توسعه کشور گام برداریم و برای تحقق این مهم، علاوه بر شناسایی ظرفیت های موجود، از امکانات نیز به شکل مطلوب استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه تاکید کرد و افزود: رمز بقا و ثبات نظام اسلامی در گرو نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است.

وی گفت: همدلی و همکاری مطلوبی بین مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان برقرار است و ادامه این مسیر به طور قطع و یقین، توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح های مربوط به تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری با قدرت در دست اقدام است، گفت: جا به جایی میدان تره بار این شهرستان نیز با نگاه علمی در حال انجام است.

فرماندار ساری ادامه داد: مسوولان دستگاه های اجرایی باید با تلاش شبانه روزی و حضور میدانی در بخش های مختلف، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان را فراهم کنند. نوبخت تصریح کرد: مدیرانی که بخواهند نسبت به حفوق قانونی  مردم بی توجه باشد بدون شک با آنان برخورد خواهد شد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

رویکرد دولت سبزدهم توسعه روستاهاست
وی رویکرد اصلی دولت سیزدهم را توسعه روستاها عنوان کرد و افزود: دولت مردمی به توسعه روستاها توجه و اهتمام ویژه ای دارد چرا که معتقد است پیشرفت کشور در گرو ایجاد زیرساخت های توسعه در مناطق روستایی است.
نوبخت گفت: به آینده توسعه ای ساری بسیار خوشبین هستم و با بهره برداری از طرح های در دست اقدام  شاهد تحول بزرگی در مرکز مازندران خواهیم بود.

منبع: ایرنا مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.