کد خبر : 9278
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
79 views

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری:

برگزاری ۱۷۰۰ برنامه طی هفته بسیج در مرکز مازندران/مطالبه به‌حق مردم خدمت صادقانه مدیران است

برگزاری ۱۷۰۰ برنامه طی هفته بسیج در مرکز مازندران/مطالبه به‌حق مردم خدمت صادقانه مدیران است
شریفی با بیان اینکه طی هفته بسیج بیش از ۱۷۰۰ برنامه کوچک و بزرگ برگزار خواهد شد؛ گفت: امروز مطالبه به حق مردم، خدمت صادقانه مسئولان است.


به گزارش تیترشمال؛ سیدابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری در نشست خبری عصر امروز با اصحاب رسانه بمناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک یادگار ماندگار امام راحل است که تا امروز در تمامی عرصه‌ها نقش ملموس و اثرگذار بوده است.

وی افزود: واژه‌هایی مثل شهادت، رشادت و ایثار همواره در دل بسیج بوده و امروز هم این الگوها متبلور است و این فرهنگ بسیجی برگرفته از اسلام ناب در هر کجای این دنیا تکثیر شد در برابر ظلم و استکبار ایستاده است.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی تفکر رهایی ملت‌ها از زیر بار استکبار و ظلم و ستم است.

این مسئول ادامه داد: بسیج به هیچ جناحی وابسته نیست و نه چپ می‌شناسد و نه راست لذا امروز همین راه را دنبال می‌کند؛ تنها دلدادگی بسیج به خط و منش نظام و اطاعت از ولایت فقیه است.

شریفی عنوان کرد: شاخصه کار جهادی و خدمت بی منت در بسیج همواره متبلور است و گواه این ادعا در پروژه‌های محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مشهود است.

وی بیان کرد: ۱۲ خانه‌های محروم و افراد کم بضاعت طی هفته بسیج در مرکز استان افتتاح خواهد شد که با مشارکت بسیاری از دستگاه‌های متولی و بسیج محقق شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری مطرح کرد: دو میلیارد تومان لوازم تحریر در آستانه بازگشایی مدارس در مرکز مازندران تهیه و بین دانش‌آموزان بی بضاعت توزیع شد.

شریفی افزود: بیش از ۱۷۰۰ برنامه کوچک و بزرگ فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اردویی و افتتاح پروژه‌ها با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در مرکز استان انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: قرارگاه محله مهدوی با هدف رونق مساجد و هم افزایی همه اقشار در سطح شهرستان دنبال خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری اشاره کرد: اتفاقات اخیر در کشور که دنباله فتنه سال‌های گذشته بوده است و متاسفانه خباثت برخی‌ها از درون و معاندین و دشمنان از بیرون این فضای موجود  را رقم زده است که قطعا تمامی این تهدیدها برای کشور فرصت است.

شریفی گفت: کشور ما هرگز از این حوادث نه ترسیده  و نه می‌ترسد و در این حوادث، سره از ناسره تشخیص داده می‌شود.

وی متذکر شد: آزادی مشروع در اسلام همواره مورد حمایت بوده اما آزادی همراه با بی بندوباری با آرمان‌های انقلاب و اسلام کاملا در تضاد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: شهدای زن فراوانی در دوران دفاع مقدس تقدیم این کشور کردیم، کما اینکه در جنگ فرهنگی و جنگ نرم نیز زنان ما حضور پررنگ دارند.

شریفی تاکید کرد: باید صف فریب خوردگان و معاندین و مغرضان به انقلاب جدا شود وافرادی که در کشور به آسیب سرمايه عمومی می‌پردازند قطعا از معاندین هستند.

وی ادامه داد: چرا ترور بزدلانه انجام می‌دهند تا متاسفانه کودک بیگناه ما در حرم شاهچراغ و نقاط دیگر کشور به شهادت برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری بر لزوم مدیریت بستر فضای مجازی تاکید کرد و گفت: برخی از این خسارت‌ها جبران ناپذیر است اما نا امید نیستیم و با تلاش جهادی می‌توان جبران کرد.

شریفی افزود: ما دارای سبقه تاریخی بزرگی هستیم و آن وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور است.

وی عنوان کرد: امروز مطالبه به حق مردم، خدمت صادقانه مسئولان است و انتظار مردم خدمت شبانه‌روزی مدیران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری تصریح کرد: سنگ‌اندازی همواره وجود دارد و در دریای انقلاب بسیاری از ناپاکی‌ها در موج اتفاقات، کنار می‌روند و راه نجات‌بخش اطاعت از ولی فقیه است.

شریفی گفت: حوادث پی در پی سالیان اخیر گواه بر دوراندیشی مقام معظم رهبری دارد و لذا نقش اصحاب رسانه در تبیین سخنان مقام معظم رهبری و نیز تبیین و روشنگری اتفاقات و کاهش گسست بین نسلی بسیار مهم و گره گشا است.

وی یادآور شد: در ۵ آذر مصادف با روز بسیج، رزمایش اقتدار بسیج در مرکز استان برگزار خواهد شد که با حضور بسیجیان سراسر اقشار همراه خواهد بود و با حضور میدانی خود نشان خواهند داد که تا پای جان پای انقلاب و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.