کد خبر : 9585
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
121 views

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران خبر داد:

کشف میلیاردی مواد غذایی و لوازم یدکی خودرو قاچاق در ساری/متهمان دستگیر و انبار پلمب شد

کشف میلیاردی مواد غذایی و لوازم یدکی خودرو قاچاق در ساری/متهمان دستگیر و انبار پلمب شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف میلیاردی انواع مواد غذایی و لوازم یدکی خودرو قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در حمع خبرنگاران از کشف میلیاردی انواع مواد غذایی و لوازم یدکی خودرو قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.

وی با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عناصر سودجو اقدام به احتکار انواع مواد غذایی و آشامیدنی و همچنین لوازم يدکي خودرو در انبار شرکت‌های بازرگانی خود می‌کردند، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، خاطرنشان کرد: در اجرای این ماموریت، عوامل اطلاعاتی این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، شرک‌ هایی را که اقدام به دپو انواع لوازم خودرویی و موادغذایی در انبارهای غیرمجاز خود کرده بود، شناسایی کردند.

محمدپور، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران این پلیس با همکاری کارشناسان ادارات صمت استان و شهرستان ساری در بازرسی از انبار نگهداری کالا، موفق به کشف 538 قلم انواع مختلف موادغذایی و 4 هزار و 200 قلم لوازم یدکی خودرو  قاچاق با برندهای داخلی و خارجی شدند.

وی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این خصوص 3 متهم دستگیر و مکان‌های مورد بررسی پلمب و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.