کد خبر : 9606
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
94 views

استاندار مازندران:

تعیین‌تکلیف ۳۴ واحد‌ تولیدی غیرفعال ساری با قید فوریت/بر سر منافع مردم با کسی تعارف نداریم

تعیین‌تکلیف ۳۴ واحد‌ تولیدی غیرفعال ساری با قید فوریت/بر سر منافع مردم با کسی تعارف نداریم
استاندار مازندران بابیان این که در شهرک های صنعتی استان نباید هیچ واحد تعطیلی داشته باشیم، گفت: در شهرک صنعتی شماره یک ساری ۳۴ واحد غیر فعال شده است که باید با قید فوریت تعیین تکلیف شود.


به گزارش تیترشمال؛ سیدمحمود حسینی پور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرک صنعتی شماره یک ساری برگزار شد با عنوان اینکه در جلسات این ستاد می بایست روند رو به جلویی را شاهد باشیم و نگاه ما به مسائل، حل مشکلات است که سیاست قطعی دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: حل مسئله در این دولت بدون حضور مردم میسر نیست که این امر در سایه‌ همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی میسر می شود.

استاندار مازندران بابیان این که در شهرک های صنعتی استان نباید هیچ واحد تعطیلی داشته باشیم، گفت: در این شهرک ۳۴ واحد غیر فعال شده است که می بایست با قید فوریت تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: شهرک های صنعتی متعلق به مردم هستند و می بایست تولید در واحد های صنعتی رونق پیدا کند و از سرمایه گذارانی که برای فعالیت در واحد‌های تولیدی آمادگی دارند با پرداخت تسهیلات حمایت می کنیم تا بتوانند واحد‌های تولیدی تعطیل شده را راه اندازی کنند.

حسینی پور با اشاره به اینکه تولید و اشتغال در محور فعالیت ها قرار دارد و از کسانی که در این راستا تلاش می کنند باجدیت حمایت می کنیم، افزود: تولیدات صنعتی برای مازندران مهم و‌اساسی است و قطعا الگوی کشت برنج و سایر محصولات در مازندران برای تقویت اصلاح می شود.

این مسئول اضافه کرد: کسانی که قادر به اداره واحد‌های تولیدی نیستند، می بایست زمین های در اختیار را پس بدهند چرا که با اعطای این زمین ها به واحد‌های تولیدی فعال، جوانان زیادی که در انتظار شغل هستند را می توان مشغول به کار نمود.

حسینی پور، گفت: با هیچ کس بر سر منافع مردم تعارف نداریم، همه مدیران باید در جهت تقویت تولید و ارتقا اشتغال وظیفه شأن را جهادی انجام دهند.

وی بیان کرد: مازندران در حال تبدیل شدن به محور اصلی گردشگری کشور است و بنا داریم با همسایه های آبی، به مقصد گردشگری تبدیل شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.