کد خبر : 10348
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
157 views

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد:

برگزاری ۸۰ برنامه دهه مبارک فجر در میاندورود

برگزاری ۸۰ برنامه دهه مبارک فجر در میاندورود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از برگزاری حدود ۸۰ برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تبیینی در دهه مبارک فجر خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ جواد کردان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولات باسعادت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از برگزاری حدود ۸۰ برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تبیینی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ۱۳۰ برنامه شهرستانی  با همکاری سایر دستگاه‌های دولتی تدارک دیده شد و با مشارکت بسیج اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر،ایام مهمی در تاریخ اسلام است ،افزود : سپاه شهرستان میاندورود با همت مردمی و بسیج این شهرستان با برنامه های متنوع این ایام را جشن می گیرد.

کردان در ادامه با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در حقیقت پاداش بزرگ الهی برای تبعیت از ولایت  است ،اضافه کرد: این نعمت بزرگ الهی تا زمانی که ولایت پذیری و ولایتمداری وجود دارد، پا برجاست و البته خداوند متعال اراده نمود تا حکومت مستضعفان شکل گیرد و پا برجا بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود بصیرت را مهم تیرین شرط پیروز ی انقلاب دانست و گفت: بصیرت مردمی در سال ۵۷ ظهور و بروز کرد.

کردان در ادامه با بیان اینکه  دشمنان انقلاب اسلامی بخوبی واقف بر این امر هستند و در صحنه‌های مختلف سعی دارند بین مردم و ولایت فاصله بیندازند، خاطرنشان کرد:  به همین دلیل دشمنان  فتنه‌های پشت هم در عرصه‌های مختلف بر پایه دروغ و تهمت و نفوذ ایجاد می‌کنند.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود مردم ولایی و انقلابی ما فتنه‌ها را به مدد الهی پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.