کد خبر : 19051
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
122 views

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد:

برگزاری دومین کنگره شهدای مازندران در مهرماه ۱۴۰۳

برگزاری دومین کنگره شهدای مازندران در مهرماه ۱۴۰۳
فرمانده سپاه کربلا از برگزاری دومین کنگره سرداران و شهدای مازندران در مهرماه امسال خبر داد و گفت: برنامه‌ «فصل شیدایی» در دو شهر برگزار می‌شود.


به گزارش تیترشمال؛ سردار سیاوش مسلمی در نخستین نشست کنگره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران در سال جدید که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیش کنگره در شهریورماه و کنگره اصلی در نیمه نخست مهرماه در ساری برگزار خواهد شد و از اینرو زمان زیادی تا برگزاری این رویداد نداریم.

وی بیان کرد: دیداری را هم قطعاً با رهبر انقلاب خواهیم داشت و نمایشگاهی از دستاورد‌های مربوط به این رویداد در حاشیه دیدار با ایشان ارائه خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا و دبیرکل دومین کنگره سرداران و شهدای مازندران تصریح کرد: پیش از برگزاری کنگره برنامه‌ای با عنوان «فصل شیدایی» در شهر‌های ساری مرکز استان و چالوس قدمگاه رزمندگان برگزار خواهد شد.

استاندار مازندران نیز با اشاره به گزارش کار کمیته‌ها، اظهار داشت: زمان زیادی از دست رفته و کمتر از ۶ ماه دیگر وقت داریم لذا باید کار‌ها با سرعت بیشتری ادامه یابد و بتوانیم در کنگره حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سید محمود حسینی‌پور از مدیران و دبیران کمیته‌ها خواست تا با توجه به اهمیت این رویداد، اگر احیاناً توانایی ادامه کار را در خود نمی‌بینند اعلام کنند تا جایگزین معرفی کنیم و اگر قصد دارند ادامه بدهند، این مهم در اولویت کاری آن‌ها باشد.

استاندار مازندران گفت: اقدامات کمیته‌ها قانع‌کننده نیست چرا که کنگره هر ۱۰ سال یکبار برگزار می‌شود و مورد توجه عالی‌ترین مقام کشور یعنی رهبری است و تاکنون باید درصد فعالیت‌های ارائه‌شده بالاتر از عدد فعلی بود.

حسینی‌پور از مسئولان حاضر در جلسه خواست تا کنگره را به سمت مردمی‌سازی ببرند و از مشارکت و ظرفیت طیف‌های مختلف در برگزاری آن بهره ببرند چه اینکه باید کنگره‌ای عظیم و در شأن شهدای بزرگوار استان که ۳۵۰ تن از آن‌ها سردار شهید بوده‌اند داشته باشیم.

وی اعلام کرد: مسئولان در کوران کار‌های اجرایی از شهدا غافل نشوند و پیام، منش، سبک زندگی عادی و جهادی شهدا در این رویداد تبیین و ترویج داده شود.

استاندار مازندران گفت: شهدای ما شبانه‌روز در خدمت مردم بودند و تا سر حد تقدیم جان پیش رفتند؛ اقدامات ما برای گرامیداشت یاد آن‌ها باید با تمام وجود و اخلاص باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.