کد خبر : 10499
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
144 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

استقرار 25 روزه دفتر فرماندار در میدان میوه ساری نتیجه داد/آقای فرماندار لطفا دفتر خود را به کارخانه زباله سوز و پروژه سه راه جویبار ببرید!

استقرار 25 روزه دفتر فرماندار در میدان میوه ساری نتیجه داد/آقای فرماندار لطفا دفتر خود را به کارخانه زباله سوز و پروژه سه راه جویبار ببرید!
آیت الله لایینی با اشاره به نتیجه بخش بودن استقرار دفتر فرماندار در میدان میوه و تره بار ساری؛ گفت: اکنون پیشنهاد می‌کنیم دفتر خود را به کارخانه زباله‌سوز و سه راه جویبار ببرد تا این دو پروژه نیمه کاره نیز در اسرع وقت به اتمام برسد.


به گزارش تیتر شمال؛  آیت‌الله محمدباقر لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم افتتاح میدان میوه و تره بار ساری، اظهار کرد: پروژه میدان میوه و تره بار مرکز استان آبروی نه ساری بلکه استان است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: همه ما به این نتیجه رسیدیم که بخش پایانی پروژه بسیار مهم است و کار را آن کرد که تمام کرد.

امام جمعه ساری ادامه داد: ما پروژه‌های نیمه کاره فراوانی در استان داریم و لذا باید کار  را به دست کسانی داد که جهادی و انقلابی عمل کرده و کار را تمام کنند.

لایینی گفت: امروز شاهد پروژه‌ای هستیم که می‌تواند بخشی از نیازهای زیرساختی صادرات را نیز پوشش دهد.

وی تاکید کرد: فرماندار ساری ۲۵ روز دفتر خود را به این میدان آورد و توانست کار را تمام کند و اکنون پیشنهاد می‌کنیم دفتر خود را به کارخانه زباله‌سوز و سه راه جویبار ببرد تا این دو پروژه نیمه کاره نیز در اسرع وقت به اتمام برسد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران پیشنهاد کرد این مرکز را اگر نامی برای آن انتخاب نشده است چون در دهه فجر به افتتاح رسیده است نام آن را میدان میوه و تره‌بار انقلاب اسلامی نامگذاری کنند و دعا می‌کنم این مرکز یک مرکز حلال خوری باشد.

آیت الله لایینی متذکر شد: امیدواریم درآمد این مرکز درآمد حلال باشد و نمازخانه آن نمازخانه‌ای در خور و کاملا مجهز و با حضور حداکثری کسبه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.