کد خبر : 10493
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
217 views

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛  نصرالله بیگلری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب با اعلام این خبر، گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه در سطح شهر ساری و شهرستان های تابعه مقررات شدآمدی در سطح معابر عمومی و خیابان های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان ساری مسیر راهپیمایی از “میدان ساعت – خیابان جمهوری اسلامی- چهار راه ابن شهر آشوب – خیابان فردوسی – میدان شهید قاسمی – بلوار آزادی به مقصد میدان امام خمینی(ره)” برگزار خواهد شد و محدوديت ترافيكي در میادین و خیابان های شهر اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه، محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن ماه اعمال خواهد شد، افزود: این محدودیت در”میدان شهدا – سه راه کشاورزی – خیابان شیخ طبرسی- خیابان خاقانی – تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا – خیابان جام جم” و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان” آزادی ” اعمال می شود.

بیگلری از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند، خواست، از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند.

وی افزود: شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت “کیاسر” و استان “سمنان” را دارند از کمربندی “سلیم بهرامی” و بلوار “کشاورز” تردد کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی کنندگان و به صورت گام به گام برداشته می شود از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.