کد خبر : 10679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
125 views

استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم افزایش سهم مازندران از امکانات بنیاد مستضعفان/احیای ظرفیت‌های اقتصادی یک الویت مهم است

لزوم افزایش سهم مازندران از امکانات بنیاد مستضعفان/احیای ظرفیت‌های اقتصادی یک الویت مهم است
استاندار مازندران گفت: سهم استان از امکانات بنیاد مستضعفان باید افزایش پیدا کند که تحقق این مهم نیازمند افزایش همکاری‌هاست. ‎


به گزارش تیترشمال؛  سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای بنیاد مستضعفان استان مازندران با عنوان اینکه مازندران یک استان پهناور، باظرفیت و بزرگ است و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری فقر زیر برگ سبز این استان پنهان شده است، خاطرنشان کرد :سهم استان مازندران از امکانات بنیاد مستضعفان می بایست افزایش پیدا کند که تحقق این مهم نیازمند افزایش همکاری ها و تعاملات میان مجموعه استانداری مازندران و بنیاد مستضعفان است و استان مازندران می تواند از امکانات بنیاد مستضعفان بهره مند گردد که می بایست جدی تر نسبت به این موضوع توجه شود .

این مسئول بابیان این که بنیاد مستضعفان بزرگترین بنگاه اقتصادی است که پروژه های بزرگی در مازندران دارد و نیازمند حضور جدی تر بنیاد مستضعفان در این استان هستیم، اضافه کرد :در حوزه هایی همچون صنفی کردن کشاورزی، کشت و صنعت، گلخانه و دامداری بنیاد مستضعفان می تواند به اجرای این پروژه ها کمک شایانی کند .

استاندار مازندران بااشاره به این که ظرفیت های بنیاد مستضعفان را در استان مازندران می بایست احیا نماییم، گفت :آمادگی این مهم را داریم که بنیاد مستضعفان در یکی دو پروژه کلان استان مازندران سرمایه گذاری کند. از آنجا که بحث اهلیت سرمایه گذاری برای ما مهم است، بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه ها سرعت عمل دارد و این مهم یک موضوع اثرگذار در اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی در استان مازندران می باشد .

مقام عالی دولت در استان مازندران، تصریح کرد :همه ظرفیت های استان مازندران باید احیا شود تا کل کشور از امکانات این استان متنعم شود و باید برای بهره برداری از 5.3 میلیون گردشگر که سالانه به این استان می آیند هدف‌گذاری لازم صورت گیرد.

حسینی پور، اظهار کرد :تعامل حداکثری برای احیای ظرفیت های اقتصادی در استان مازندران با بنیاد مستضعفان یک اولویت مهم است که باید شاهد تحقق این موضوع باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.