کد خبر : 10749
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
178 views

واکنش‌ها به برکناری معلم قائم‌شهری ادامه دارد؛

درخواست آیت‌الله معلمی برای بخشش معلم تا توئیت معاون استاندار و تکذیب اطلاعیه نساجی

درخواست آیت‌الله معلمی برای بخشش معلم تا توئیت معاون استاندار و تکذیب اطلاعیه نساجی
طی روزهای اخیر برکناری معلم خاطی قائمشهری از سوی آموزش وپرورش مازندران که اقدام به پخش آهنگ مبتذل در کلاس درس کرده بود موجی از واکنش‌ها را در پی داشته است.


به گزارش تیترشمال؛ طی روزهای اخیر برکناری معلم خاطی قائمشهری از سوی آموزش وپرورش مازندران که اقدام به پخش آهنگ مبتذل در کلاس درس کرده بود موجی از واکنش‌ها را در پی داشته است.

اما بدنبال برکناری این معلم خاطی، طی روزجاری،  آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با نوشتن نامه‌ای به حسینی پور استاندار مازندران خواستار بازگشت معلم خاطی قائم‌شهری به کلاس درس شد.

در نامه نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به استاندار مازندران آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای حسینی‌پور استاندار مازندران

با اهدای سلام و تحیات و تبریک عید مبعث به عرض می‌رساند خانم صدف صفرزاده که در یکی از مدارس غیرانتفاعی با حضور ایشان موسیقی نامناسبی پخش شده بود از این پیشامد متاسف است و از مسئولین محترم ذیربط تقاضای عفو و بخشش دارد و قول می‌دهد که در انجام وظیفه با تعهد دینی و التزام عملی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی عمل کند؛ لذا انتظار می‌رود با پیگیری جنابعالی حل مشکل گردد و مشارالیها به کارش ادامه دهد.

علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر

 

در خصوص معلم قائمشهری طی هفته جاری تصمیم گیری می‌شود

روح الله سلگی معاون سیاسی-امنیتی استاندار مازندران نیز در توئیتری با اظهار اینکه در خصوص معلم قائمشهری طی هفته جاری تصمیم گیری می‌شود، گفت: آیا معلم در دنیای غرب بدون اجازه والدین دانش آموزان حق انتشار تصاویر فرزندان آنان را دارد.

وی افزود: برخلاف معاندان که دنبال تحریم دارو و نشاط ایرانیان هستند، دولت ایجاد شادی فاخر و نه مبتذل در مدارس و جامعه را در دستور کار دارد.

اطلاعیه نساجی تکذیب شد

شب گذشته در خبری قابل تامل باشگاه نساجی طی اطلاعیه ای از استخدام این معلم جوان در باشگاه نساجی منتشر کرد.

این خبر توسط پدر خانم صفرزاده تکذیب شد و اعلام شد اصلا تماسی با ما گرفته نشده چه برسد که استخدام کرده باشند.

گفتنی است هر چند این ماجرا از آهنگ «آقامون جنتلمنه» آغاز و تا آهنگ «گنگستر آمل» ادامه داشته است،اما امید می‌رود با اتخاذ سیاست‌های درست این ماجرا پایان کار باشد و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در مدارس مازندران نباشیم.

شایان ذکر است در روزهای اخیر ویدیویی از معلم یکی از مدارس غیرانتفاعی مقطع ابتدایی شهرستان قائم‌شهر در فضای مجازی منتشر شده است که در آن موسیقی با عنوان “گنگستر شهر آمل” در کلاس درس پخش می‌ شود و دانش آموزان با خواننده این آهنگ همخوانی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.