کد خبر : 10767
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
128 views

نماینده مردم بابل در مجلس تاکید کرد:

ضرورت تقویت گفتمان جهادی و انقلابی در دهه پنجم عمر انقلاب

ضرورت تقویت گفتمان جهادی و انقلابی در دهه پنجم عمر انقلاب
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد شکاف بین ملت و دولت، گفت: تقویت گفتمان جهادی و انقلابی و مدل سازی راهبردهای توسعه، مبتنی بر آرمان‌های اساسی نظام اسلامی در دهه پنجم عمر انقلاب ضرورت دارد.


به گزارش تیترشمال؛ علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مردم هوشیار کشورمان در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نه بزرگی به معاندان و مخالفان نظام اسلامی گفتند که ناشی از بصیرتشان بود.

وی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد شکاف بین ملت و دولت، افزود: سناریوی جدید معاندان برای القای عدم یکپارچگی بین مردم و حاکمیت در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن به شکست انجامید؛ چرا که حماسه تماشایی مردم در راهپیمایی روز جشن انقلاب، استکبار جهانی را آشفته کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: علی رغم توطئه‌ها و دسائس بی پایان معاندان و استکبار، انقلاب اسلامی پرشکوه و ماندگار است.

فیروزجایی با تأکید بر لزوم توجه به انگاره‌های معنوی در تعمیق پیوند مفهومی مردم با مسئولان، تصریح کرد: تقویت ارتباط مسئولان با مردم در عرصه پیشرفت امیدبخش و عزت آفرین است.

وی ادامه داد: بازآفرینی فرهنگی حول محکمات نظام و حکمرانی نوین بر پایه مردمی سازی راهبردهای مدیریتی ضرورت اساسی است.

نماینده مردم بابل در مجلس، اذعان کرد: پیشرفت طرح‌های تحولی در کشور نیازمند نگاه نو به اجرای مولفه‌های اثربخش حکمرانی است.

فیروزجایی متذکر شد: تقویت گفتمان جهادی و انقلابی و مدل سازی راهبردهای توسعه، مبتنی بر آرمان‌های اساسی نظام اسلامی در دهه پنجم عمر انقلاب ضرورت دارد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.