کد خبر : 10811
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
107 views

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ارسال۳۲۰ اثر به جشنواره ملی شعر مروارید عمان/ از 12 اثر برتر در هفته جاری تجلیل می‌شود

ارسال۳۲۰ اثر به جشنواره ملی شعر مروارید عمان/ از 12 اثر برتر در هفته جاری تجلیل می‌شود
دیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره و کنگره ملی شعر "مروارید عمان" در این استان گفت: ۳۲۰ اثر از شعرای آیینی و مذهبی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.


به گزارش تیترشمال؛ حسین جوادی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: دبیرخانه دومین جشنواره ملی شعر “مروارید عمان” در فراخوانی ۲۵ آذر تا ۱۵ بهمن ماه را به عنوان مدت زمان ارسال آثار توسط شاعران کشور اعلام کرد .

وی ادامه داد : در این مدت شاعران می توانستند آثار خود را در ۲ بخش عمومی با موضوع شهدای مدافع امنیت ، مدافع حریم ، دفاع مقدس و حوادث اخیر و در بخش ویژه شهید “مصطفی نوروزی” از شهدای مدافع امنیت ارسال کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه شاعران ۱۷ استان کشور با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کردند ، گفت: از مجموع آثار ارسالی پس از داوری ۲۴۰ اثر به مرحله دوم و ۸۰ اثر نیز به مرحله نهایی راه یافت .

وی افزود: از مجموع آثار راه یافته به مرحله نهایی براساس نظر داوران پنج اثر در بخش عمومی به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر شناخته و هفت اثر در بخش ویژه به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

به گفته جوادی تعداد آثار ارسالی به دومین جشنواره ملی مروارید عمان به نسبت سال گذشته افزایش یافت ، یعنی یکصد اثر بیشتر از پارسال به دبیرخانه جشنواره ارسال شد .

وی زمان برگزاری اختتامیه جشنواره هفته جاری اعلام کرد و گفت: این مراسم در حسینیه عاشقان کربلا واقع در ساری برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر خواهد شد .

جشنواره ملی شهر مروارید عمان پارسال با عنوان” امنیت این حرم با ما است “ برگزار شد و عنوان امسال این جشنواره ” می ایستیم پای ولی زمان خود” است .

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.