کد خبر : 11701
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
150 views

استاندار مازندران:

فرجام حتمی رژیم جعلی اسرائیل نابودی است

فرجام حتمی رژیم جعلی اسرائیل نابودی است
استاندار مازندران گفت: نابودی، فرجام و پایان حتمی رژیم جعلی، کودک‌کُش و غاصب اسرائیل در آینده نزدیک خواهد بود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی پور روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همانطوری که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به طور حتم نابود خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم با صلابت و ولایتمدار مازندران امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس باردیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و تجدید بیعت کردند.

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم روزه دار و مومن استان با در دست داشتن پرچم فلسطین امروز آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل جنایتکار را فریاد زدند که به طور حتم صدای رسای آنان به گوش جهانیان رسیده است.

حسینی پور ادامه داد: با تولد انقلاب اسلامی و تفکر امام راحل که اعتبار جهان اسلام و روز قدس از امام(ره) است، ایشان با مشی پیامبر گونه‌ای که برای جهان اسلام داشتند موضوع فلسطین و آزادسازی قدس را برجسته کردند.

وی اضافه کرد: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای افشاگری جنایات استکبار جهانی با محوریت رژیم صهیونیستی با درایت امام راحل جواب داد و اکنون داریم می بینیم که امت اسلام در مقابل ظلم قرار گرفتند.

استاندار مازندران گفت: بعد از رحلت امام(ره) خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب به‌درستی درمسیر حق حرکت کردند و می بینیم بعد از ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مکتب اسلام در مقابل مکتب جعلی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.