کد خبر : 12182
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
127 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

معضلات شهر ساری باید هرچه سریع‌تر رفع شود

معضلات شهر ساری باید هرچه سریع‌تر رفع شود
نماینده ولی فقیه در مازندران از آغاز جلسه‌ای با حضور مسئولان درجه اول استان برای رفع معضلات شهر ساری از هفته گذشته خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر ساری، ضمن گرامیداشت مناسبت‌های ایام و تقدیر از زحمات دو ساله این دوره از شورا، اظهار کرد: امیدواریم شهردار جدید، جوان و با انگیزه بتواند با تدبیر خودش و حمایت و پشتیبانی شورا معضلات شهر را حل کند تا در دو سال باقیمانده شاهد موفقیت‌های چشمگیر باشیم.

وی از انتقال میدان بار ساری با عنوان کاری بزرگ یاد کرد و افزود: از این قبیل کارها باید در ساری انجام بگیرد که اگر شورا از این طرف بر انتظارات رای دهندگان خود چشم‌پوشی کرده و ناخرسندی به‌وجود آورده با ارائه دو کار بزرگ همه را راضی کند.

محمدی لائینی از آغاز جلسه‌ای با حضور مسئولان درجه اول استان برای رفع معضلات شهر ساری از هفته گذشته خبر داد و گفت: در جلسه قبل چند پروژه مربوط به استان و شهر ساری درنظر گرفته شده است که اگر یک به یک باید به پایان برسد مردم از شما راضی خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به جمع حاضر با بیان اینکه شما مدیون مردم هستید، یادآور شد: شما رای گرفتید باید خدمت ارائه بدهید نه اینکه سال و ماه بگذرد و چیزی معلوم نشود، متاسفانه بخشی از عمر شورای حاضر صرف عزل و نصب‌ها شده است.

این مسئول اضافه کرد: از اینکه می‌گوئید تزریق نیروی جدید و تحمیل آن به بدنه شهرداری صورت نگرفته جای شکر دارد، اینکه مصالح شهر را به مصالح شخص ترجیح می‌دهید یک نوع فداکاری است و نشان دهنده این است که مردم شهر از یک فرهیختگی بالایی برخوردار هستند.

وی خواستار اعتماد اعضای شورای شهر ساری به شهردار جدید شد و تاکید کرد: باید دست شهردار جدید در عزل و نصب‌ها باز باشد تا خواسته های اعضای شورا را به پیش ببرد.

محمدی لائینی اضافه کرد: از نظر رفتار و تصمیم‌گیری‌های کلان فرهنگی دو سال است که یک قرارگاه فرهنگی تشکیل شد، شما طرح خود را ارائه بدهید، شما بحث جشن‌های صدسالگی شهرداری دیگر شهرستان‌ها را الگو قرار بدهید و ضعف و قدرتها را به نقد بکشید و الگویی سالم را در اختیار قرارگاه فرهنگی قرار بدهید، البته کار نباید در صحنه اول از دست شما در برود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: اگر در گذشته ضعف و خطایی بود دیگر پذیرفته نیست، شهردار با رای همه شما انتخاب شده و همه چیز آماده است تا شهر ساری دو سه کار کلان ببیند که این موضوع تبدیل به عقده و دغدغه ما شده است، بنده از زمان ورودم به ساری در سال ۱۳۹۸ تاکنون یک روز از هفته را به ساری به بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اختصاص داده‌ام، شما هم باید بها بدهید، مرکز استان که رشد کند الگوی شهرهای دیگر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.