کد خبر : 12269
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
137 views

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

ضرورت تقویت نیروی انسانی در بدنه دستگاه قضایی

ضرورت تقویت نیروی انسانی در بدنه دستگاه قضایی
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار استفاده از ظرفیت حوزه و دانشگاه برای جذب نیروی کار در قوه قضائیه شد و گفت: بدنه دستگاه قضا باید استوار و محکم شود.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با معاونت قضایی قوه قضائیه، اظهار کرد: در شرایط اغتشاشات استاندار، رئیس قضایی، فرماندهی فراجا، سپاه و مسئولان دیگر استان، خوب مدیریت کردند، مشارکت در اغتشاشات علیرغم فراخوان‌های آنچنانی کم بود و شاهد حمایت‌های مردمی نبودیم.

وی افزود: در مناسبت‌ها چه ۱۳ آبان ماه، ۲۲ بهمن ماه، چه روز قدس، مراسم نماز عید فطر بسیار باشکوه برگزار شد، عفو به موقع و تاثیرگذار، رافت مقام معظم رهبری را نشان داد، البته اگر عفوی هم نبود مردم کنار نظام بوده و هستند.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از آقای اژه‌ای، خاطرنشان کرد: از روند کاری ایشان و پرونده‌های سنگینی که در جریان دارند و محکمه‌ها رضایت داریم، چرا که پرکار، سالم، دردمند و پیگیر هستند، این دوره برای ما یک دوره بسیار ارزشمند و طلایی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بنده نظرم این است که به‌جای اینکه بار را روی اشخاص بگذاریم و شخص را خسته کنیم باید کار به گونه‌ای روی سیستم و روال باشد تا امورات درست و به‌موقع انجام شود بدون اینکه شخص فرسوده و خسته شود، در عین اینکه هر کدام از این مهره‌ها باید فعال و پیگیر باشند، پس نظام حکمرانی قضایی نباید قضات را خسته کند برای مطالعه این حجم پرونده‌ها کیفیت کار پائین می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای خوبی در حوزه‌های علمیه و در بین تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی وجود دارد، تاکید کرد: بروید اینها را جذب کنید نگویید بودجه نداریم کار مملکت باید درست پیش برود دستگاه بدنه قضایی را استوار و محکم کنید.

وی با اشاره به اینکه باوجود همه خوبی‌ها ضعف‌هایی وجود دارد که می‌دانید، عنوان کرد: نور یک آفتاب به این بزرگی را یک لکه کوچک ابر می‌تواند کمرنگ کند.

آیت الله محمدی لائینی در پایان گفت: در مسئله سرقت و ناامنی‌ها ضمن تشکر از نیروی انتظامی گلایه‌هایی داریم که نیروی انتظامی می‌گوید همکاران قضایی برخورد لازم را ندارند، در حالی که حوزه سرقت حوزه‌ای است که ایجاد ناامنی کرده بسیاری از آن‌ها اگر جدی گرفته شود کشف می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.