کد خبر : 12937
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
179 views

با عقد قراردادی دو ساله؛

رحمتی سرمربی جدید نساجی مازندران شد

رحمتی سرمربی جدید نساجی مازندران شد
سیدمهدی رحمتی سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک با عقد قراردادی دو ساله سرمربی نساجی مازندران شد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمهدی رحمتی سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک، هدایت نساجی مازندران را بر عهده گرفت.

سیدمهدی رحمتی امروز بعد از نظر جمعی اعضای هیأت مدیره، به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران، قرارداد دو ساله‌ای را با باشگاه امضا کرد.

رحمتی در فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک را به جایگاه هشتم لیگ برتر رساند و همچنین سال گذشته نیز با این تیم به فینال جام حذفی صعود کرد.

باشگاه نساجی مازندران پس از انتخاب صادق درودگر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه و قطع همکاری با کارلوس هرناندز سرمربی اسپانیایی خود، در روزهای گذشته مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف انجام داد که در نهایت با سیدمهدی رحمتی سرمربی فصل گذشته آلومینیوم به توافق رسید.

رحمتی که از لیگ بیستم وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران شده است، در اولین تجربه خود، هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفت و توانست در سالی که مشکلات مالکیتی و مدیریتی حرف اول را در تیم مشهدی می‌زد، با ساخت تیمی خوب و سرسخت، جایگاه آبرومندی در لیگ به دست بیاورد.

او اما پس از جدایی از شهرخودرو، تصمیم گرفت از ابتدا لیگ بیست و یکم، هدایت تیمی را قبول نکند و در انتظار فراهم شدن فرصتی مناسب برای عرض اندام در لیگ برتر باشد.

 جایگاهی که در نهایت با جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم، آن را به دست آورد و از هفته بیست و سوم روی نیمکت اراکی‌ها قرار گرفت.

گفتنی است نساجی فصل سختی خواهد داشت باید در سه جام لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.