کد خبر : 13583
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
122 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران:

پرداخت ۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران مازندران

پرداخت ۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران مازندران
تمامی کشاورزان مازندرانی که محصول کلزای خود را به مراکز خرید تضمینی دانه روغنی تحویل دادند و اسناد مالی آنها در سامانه بانک ثبت شد مطالبات خود را دریافت کردند.


به گزارش تیتر شمال؛  عباسعلی وفایی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی کشاورزان مازندرانی که محصول کلزای خود را به مراکز خرید تضمینی دانه روغنی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تحویل دادند و اسناد مالی آنها در سامانه بانک ثبت شد مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان این مطلب، گفت: در ادامه روند پرداخت مطالبات کشاورزان استان، وجه محصول تحویلی کلزاکاران مازندرانی نیز به مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان به حساب آنها واریز شد.

عباسعلی وفایی نژاد افزود: کشاورزان استان از زمان آغاز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا تاکنون حدود ۹ هزار تن کلزا به مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل دادند.

وی با اشاره به ۸۱۰۰ هکتار سطح زیر کشت کلزا در استان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کلزا در سطح مزارع استان برداشت می شود مرکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در سیلوی شهید میرزاپور نکا آمادگی لازم برای دریافت این محصول را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.