کد خبر : 18062
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
134 views

مدیر امور شعب بانک سپه مازندران خبر داد:

پرداخت ۳۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم

پرداخت ۳۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم
مدیر امور شعب بانک سپه مازندران گفت: در دو سال گذشته ۳۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ دلاور نقدی با حضور در ستاد گرامیداشت دهه فجر مازندران از نقش‌آفرینی بانک سپه در طرح هوشمندسازی آرد و نان در تامین کارتخوان ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خبازی مازندران خبر داد و گفت: در طی دولت سیزدهم  بالغ بر ۱۵۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در ۸ هزار و ۷۰۰ فقره و نیز حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در دولت سیزدهم خبر داد.

مدیر امور شعب بانک سپه مازندران، گفت: حدود هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ساخت و خرید مسکن ایثارگران و نزدیک به هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی طی این مدت پرداخت شده است.

نقدی همچنین از پرداخت نزدیک به ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در ۳ هزار و ۶۰۰ فقره خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد در طی دولت سیزدهم خبر داد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مسئولیت اجتماعی در بخش بهداشت و درمان و آبرسانی روستاها به متقاضیان واجدالشرایط پرداخت شده است؛ گفت: طی این مدت، ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارت بانکی نیز به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر امور شعب بانک سپه مازندران، در پایان گفت: مجموعا طی دو سال گذشته بالغ بر ۳۹۸ هزار میلیارد ریال  تسهیلات گوناگون پرداخت شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.