کد خبر : 16829
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
126 views

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۱ پرستاران تا پایان امسال

پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۱ پرستاران تا پایان امسال
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری مطالبات سال ۱۴۰۱ پرستاران را به طور کامل پرداخت کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ فرهاد غلامی بعد از ظهر امروز در نشست صمیمانه روسای منختب نظام پرستاری شهرستان‌های استان بر حفظ حقوق مادی و معنوی پرستاران تاکید کرد و خواستار افزایش تعامل و ارتباطات جامعه پرستاری و نظام پرستاری با دانشگاه شد.

غلامی با بیان اینکه مطاالبه‌ ها باید همراه با احترام به قوانین ، موازین اداری و اخلاقی باشد تا به نیتجه مطلوب برسد، افزود: ما در نظام سلامت مسیر و اهداف مشترک داریم و باید با نگاه خدمت به مردم به دنبال ارتقای سطح سلامت جامعه داشته باشیم و ما به عنوان نماینده دولت تلاش می‌کنیم تا از همه گروه‌های شاغل در حوزه سلامت از جمله کارکنان نجیب و پرتلاش پرستاری حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تأخیر ۱۲ ساله اجرای نظام تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تصریح کرد در دولت سیزدهم این مورد اجرایی شد.

وی افزود: عدالت در پرداخت و شفاف سازی در امور مالی از اصول حاکم دانشگاه است و تمامی مسائل مالی به صورت روشن و با محاسبات دقیق بر اساس قوانین و بخشنامه های ابلاغی وزارت بهداشت و مصوبات مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری مطالبات سال ۱۴۰۱ پرستاران را به طور کامل پرداخت کنیم.

مشکلات و چالش های فراروی پرستاری نظیر اجرای کامل تعرفه گذاری، قانون بهره وری، شفاف سازی در پرداخت ها و پیگیری برخورداری از فوق العاده خاص از جمله موضوعاتی بود که روسای منتخب نظام پرستاری شهرستان های استان در این نشست مطرح کردند و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون این مسائل، تصمیمات لازم را اتخاذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.