کد خبر : 13673
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
140 views

فرماندار مرکز مازندران:

جشن بزرگ غدیر در ساری برپا می‌شود

جشن بزرگ غدیر در ساری برپا می‌شود
جشن بزرگ دیار علویان بمناسبت عیدغدیرخم در تاریخ پنج شنبه ۱۵ تیر ماه از چهار راه ابن شهر آشوب تا میدان ساعت همراه با برنامه های متنوع و پذیرایی مواکب از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برگزار خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر با اشاره به اینکه جشن بزرگ دیار علویان ویژه غدیرخم در ساری برگزار خواهد شد؛ گفت: در این هفته جشن‌ها و برنامه های متنوعی در مساجد، محلات، هیأت و مکان های فرهنگی و مذهبی سطح شهرستان برگزار خواهد شد. ‎

وی در ادامه به همکاری و همراهی بخشداران، پایگاه های مقاومت بسیج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در باشکوه تر برگزار کردن مراسمات دهه امامت و ولایت پرداخت و افزود: باید نسل جوان و نوجوان بیش از پیش با عید غدیر و مشی و منش امام علی(ع) آشنا شوند، چرا که واقعه غدیر در واقع تمام کننده و کامل کننده رسالت حضرت محمد(ص) است و نقشه راه عاقبت بخیری را برای مسلمانان ترسیم کرده است.

فرماندرا ساری ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) فرمودند مسئله‌ی غدیر، مسئله‌ی ایجاد یک شاخص و معیار و میزان است و تا آخر دنیا مسلمانان میتوانند این شاخص و معیار را جلوی خودشان قرار بدهند و تکلیف مسیر عمومی امت را معین کنند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مفهوم غدیر و اشاعه آن در جامعه اسلامی، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) خواهند شد.

فرماندار مرکز مازندران در پایان با بیان اینکه جشن بزرگ  غدیر در شهر ساری برپا می شود؛ عنوان کرد: جشن بزرگ دیار علویان بمناسبت عیدغدیرخم در تاریخ پنج شنبه ۱۵ تیر ماه از چهار راه ابن شهر آشوب تا میدان ساعت همراه با برنامه های متنوع و پذیرایی مواکب از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برگزار خواهد شد.

نوبخت در پایان  از تمامی شهروندان ساروی دعوت کرد تا در این ضیافت معنوی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.