کد خبر : 13795
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
132 views

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو:

ایران بالاترین ضریب برق‌رسانی به روستاها و شهرها در جهان را دارد

ایران بالاترین ضریب برق‌رسانی به روستاها و شهرها در جهان را دارد
معاون امور مجلس وزارت نیرو گفت: امروز بالاترین ضریب برق‌رسانی به شهرها و روستا با ثبت بیش از ۹۹ درصد در دنیا، متعلق به ایران است.


به گزارش تیتر شمال؛  به مناسبت عید سعید غدیرخم، محفل انس با قرآن و ولایت  شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با حضور موسوی تاکامی مدیرعامل، معاونان و کارکنان این شرکت در باشگاه برق ساری برگزار شد.

گفتنی است این مراسم نورانی با حضور حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو، قاری بین‌المللی قرآن کریم حاج مهدی غلام‌نژاد، زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود، حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، برار زاده مدیرعامل آبفای مازندران و داوودیان مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران همراه بود.

احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو در محفل انس با قرآن و ولایت شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در ساری، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: فلسفه خلقت انسان، تنها عبادت است و به همه انسان‌ها یک سرمایه‌ای به عنوان عمر داده شد و در این عبادتی که خواسته شده و عمری که داده شده، به اندازه وسع هر کس از او بازخواست و مطالبه خواهد شد.

وی افزود: حال سوال اینجا است که این عبادت صرفا نماز، خواندن قرآن، روزه و … است، اساسا الویت با کدام موارد است؛ لذا خداوند قرآن را نازل فرمودند تا به تمامی این سوالات پاسخ داده شود.

معاون امور مجلس وزارت نیرو، خاطرنشان کرد: قرآن توسط پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به بشریت، ابلاغ شد و این کتاب، معجزه‌ای است که غیر قابل تحریف است و آمده است که پس از رسول اکرم، امامانی خواهند آمد که تا پایان خلقت بر روی زمین خواهند بود.

این مسئول ادامه داد: قرآن و ولی خداوند همواره در کنار انسان است تا چگونه او زندگی کند و لذا لازمه هر امری اگر بخواهد راه سعادت را بپیماید باید به طور مستمر و لحظه‌ای از این دو نعمت، محافظت و بهره ببرد.

حیدری عنوان کرد: لذا جمهوری اسلامی ایران که پس از حکومت امیرالمؤمنین علیه السلام،  حکومت اسلامی است؛ افتخارش همین دو امانت یعنی قرآن و ولایت است.

وی بیان کرد:تمامی پرسنل وزارت نیرو اعم از آب و برق، خدمات لحظه‌ای به مردم می‌دهند و امروز بالاترین ضریب  برق‌رسانی به شهرها و روستا با ثبت بیش از ۹۹ درصد در دنیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران  است.

معاون امور مجلس وزارت نیرو، اعلام کرد: امروز ایران در زمره ۱۰ کشور برتر سدسازی در تمام جهان است و این افتخار در کارنامه جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

این مسئول گفت: گاه کارکنان ما جهت تعمیر در گرمای ۵۰ تا ۶۰ درجه و گاه در زمستان در سرمای طاقت فرسا، تلاش می‌کنند.

حیدری مطرح کرد: فرمانی که حضرت رسول از خداوند می‌گیرد و صحنه غدیر رقم می‌خورد، ولایت در عالم جاری شد.

وی تاکید کرد: تمامی امامان علاوه بر اینکه ولی شدند خود نیز ولایتمدار بودند.

معاون امور مجلس وزارت نیرو، اشاره کرد: حضرت علی علیه السلام خلیفه الله است، تمام اسمای الهی در نزد او بود، تمام علم کتاب، بالفعل در اختیار مولا بود، پاسخ تمام مجهولات عالم در نزد امیرالمؤمنین بود و تمام نادانسته‌ها را می‌دانست.

این مسئول افزود: حقیقت تمام عالم در نزد مولا است و قبله فرشتگان و همه ملائک است و هر کسی مولا و اهل بیت علیه السلام را قبول نداشته باشند، تکلیف‌شان مشخص است.

حیدری اظهار کرد: اهل بیت و ولایت، امانت گرانبهایی است که خداوند و رسول اکرم در اختیار ما قرار دادند و باید سجده شکر کنیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که قرآن و اهل بیت در آن جاری است.

وی عنوان کرد: لذا ما مدیران و کارکنان باید در تمامی امور خود به قرآن و ولایت، تاسی کنیم و راه را در این مسیر بپیماییم.

معاون امور مجلس وزارت نیرو، یادآور شد: بحث قرآن، ولایت و اهل بیت علیه السلام باید بت با جدیت در امر کارکنان و مدیران وزارت نیرو قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.