کد خبر : 13898
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
92 views

 برگزاری مراسم جشن عید ولایت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران 

 برگزاری مراسم جشن عید ولایت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران 
مراسم جشن ولایت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمع کثیری از کارکنان واحدهای ستادی و تابع این دانشگاه برگزار شد. 


به گزارش تیتر شمال؛ مراسم جشن ولایت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمع کثیری از کارکنان واحدهای ستادی و تابع این دانشگاه برگزار شد.

 

 دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم با بیان این که پذیرش ولایت امیرالمومنین موجب رشد  فکری ، معرفتی و شهود به مقام قرب خدا است افزود : علی علیه السلام با مشخص شدن جایگاهش بعنوان مدیر جامعه اسلامی از سوی پیامبر،  برای احیای عدالت اسلامی مجبور به تحمل جنگ های بین مسلمانان شد و در برابر تفکر انحرافی ایستاد.

دکتر غلامی ادامه داد : اگر در صراط امیر المومنین بتوانیم حرکت کنیم هم سعادت دنیا و هم سعادت آخرت را خواهیم داشت .

وی تاکید کرد باید تلاش کنیم تا در مسیر اجرای  عدالت باشیم.

 

حجت الاسلام دکتر سید حسین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این مراسم از واقعه غدیر به عنوان  یک واقعه مهم بشری یاد کرد و گفت: این حادثه، بحث بر انگیزترین و چالشی ترین موضوع تاریخ ایدئولوژی دنیای اسلام است.

وی با اشاره به این موضوع که در بحث تقوا، زهد، ولایت معنوی و شجاعت امیرالمومنین هیچ اختلاف نظری وجود نداشت افزود: نکته کلیدی این انتخاب ، چالش هایی است که با نحوه حکومت کردن علی در جامعه مورد نزاع واقع شد.

حجت الاسلام دکتر حسینی ادامه داد: رسالتی که جامعه شیعه باید به دنبال بررسی آن باشد،  منزوی نمودن علی علیه السلام بعلت پیاده کردن جدی عدالت بر اساس شریعت اسلامی است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.