کد خبر : 18675
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
120 views

کارت زرد استاندار مازندران به دانشگاه علوم پزشکی مازندران

کارت زرد استاندار مازندران به دانشگاه علوم پزشکی مازندران
استاندار مازندران،گفت: فوتی‌های ۴۸ درصدی حادثه دیدگان رانندگی در مراکز درمانی در مازندران قابل قبول نیست و باید اقدامات مناسبی انجام شود.


به گزارش تیترشمال؛ سید محمود حسینی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان در سالن شهید رجایی استانداری مازندران با اعلام اینکه اقداماتی در حوزه بهسازی و مناسب سازی راه‌ها در استان مازندران انجام شده اما به هنوز تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: در سطح ملی پیگیر تامین اعتبارات این بخش هستیم.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: رویکرد ما در ترافیک شهری تلاش در کاهش ترافیک با استفاده از مولفه‌های علمی است.
وی ادامه داد: از ظرفیت حمل و نقل عمومی در استان باید بهره‌برداری شود و حتما باید بستر آن فراهم شود و با توجه به گستردگی حوزه شهری در استان باید زمینه توسعه قطار شهری در مازندران فراهم شود.
حسینی‌پور با اشاره به حضور دو مدیر ملی پلیس راهور و پلیس راه در استان مازندران در روزهای پایانی سال،گفت: این موضوع نشان می‌دهد که این خطه از استان حائز اهمیت است و از جهتی پلیس هم در کاهش مشکلات در این استان دغدغه دارد.
وی ادامه داد: با کمک فرمانداران در فاصله ۳۰ کیلومتری به شهرها پایگاه‌های برای ارائه خدمات به مردم ارائه شود که مکان یابی آن برعهد راهداری و پلیس راه قرار گیرد.
استاندار مازندران یادآور شد: ایجاد بازاچه‌ها می‌تواند زمینه معرفی تولیدات استان را فراهم کرد.
وی با اشاره به همکاری اصحاب رسانه با دستگاه‌های اجرایی و پلیس افزود: درخواست داریم که امسال با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و تغییر رفتار ترافیکی همکاری فعالان رسانه‌ای در این زمینه افزایش یابد.

استاندار مازندران طی تذکری به دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به آمار ۴۸ درصدی فوتی‌ها پس از انتقال مصدومان به مراکز درمانی،گفت: به دانشگاه علوم پزشکی مازندران تکلیف شود که به صورت ویژه در اورژانس هوایی و در بیمارستان‌ها به مصدومان تصادفات رسیدگی شود و فوتی‌های ۴۸ درصدی در مراکز درمانی پس از قابل قبول نیست و باید اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.