کد خبر : 13876
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
126 views

فرماندار ساری:

۲۷۰ پروژه مسکن خودمالکی در مرکز مازندران احداث می‌شود

۲۷۰ پروژه مسکن خودمالکی در مرکز مازندران احداث می‌شود
فرماندار ساری گفت: دو هزار و ۴۷۱ واحد مسکن خودمالکی در قالب ۲۷۰ پروژه طرح جهش مسکن در دست ساخت است.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد علی نوبخت در جلسه بازآفرینی شهری و طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن و شهرستان ساری ضمن گرامیداشت ‌داشت‌یادو خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک ولادت با سعادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: با حضور استاندار مازندران مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی احداث ۴۸۶ واحد مسکونی طرح جهش مسکن در سایت گله‌دون انجام خواهد شد.

وی در ادامه پیگیری مجدانه و در میدانِ دولت مردمی سیزدهم در جهت تحقق برنامه اجرایی طرح جهش ملی مسکن را یک ماموریت ضروری و همه جانبه دانسته و افزود: در مسکن روستایی تاکنون ۸۵۰ فقره معرفی به بانک‌های عامل صورت گرفته است که ۷۶۴ فقره(بیش از ۹۰ درصد) منجر به انعقاد قراداد شده است.

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به  هماهنگی، همراهی و همگامی کامل دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل در اجرای طرح جهش ملی تولید مسکن، خاطرنشان کرد: انعقاد قراداد متقاضیان دو هزار و  ۴۷۱ واحد مسکن خودمالکی در طرح جهش مسکن و در قالب ۲۷۰ پروژه و با پرداخت تسهیلات صورت پذیرفت.

نوبخت اعلام کرد: در موضوع بازآفرینی شهری باید معضلات را چندوجهی دید، همچنین بناهای فرسوده و ریختارِ بحث کالبدی موردتوجه شهرداران قرارگیرد.

فرماندارشهرستان ساری در ادامه با اشاره به اینکه ایمنی، امنیت، هویت و کیفیت باید در نظام برنامه ریزی شهری مطرح شود؛ اذعان کرد: مجدانه شناسایی عرصه‌ها و اراضی مناسب در شهرها و بخش‌های ششگانه شهرستان ساری در روستاهای موزی باغ، شیرین بل، سیدمحله، ماهفروز محله و سمسکنده نیز انجام گرفته است و با جدیت پیگیر آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ ها می باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.