کد خبر : 17456
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
143 views

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

مارینای ساحلی گردشگری در فریدونکنار احداث می شود

مارینای ساحلی گردشگری در فریدونکنار احداث می شود
فریدونکنار- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: مارینای گردشگری با سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی در بندر فریدونکنار احداث می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سعید کیاکجوری ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه ساخت سایت گردشگری در فریدونکنار با اشاره به امضای قرارداد ساخت سایت گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار افزود: در این جلسه در خصوص چگونگی اجرای طرح گردشگری دریایی و رعایت قوانین و مقررات مربوط به ایجاد مارینا، ساخت اسکله‌ها، تأمین شناورهای مسافری و تفریحی استاندارد و متناسب با دریای مازندران و… بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

وی افزود: قرارداد ساخت مجموعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار در راستای سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بنادر کشور به عنوان نقش‌آفرینان اصلی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی، با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ادامه داد: این مجموعه گردشگری با امکاناتی از قبیل احداث مارینا و اسکله شناور تفریحی، مراکز آموزشی و اقامتی و تجاری، رستوران ساحلی، پارک‌های آبی و علمی، کلوپ دریایی و آمفی تئاتر و سالن اجتماعات و اشتغال‌زایی دو هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم وغیر مستقیم در فضای ۱۷.۵ هکتار در دو بخش دریایی و پسکرانه ساخته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.