کد خبر : 13951
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
118 views

نماینده مردم‌ ساری و میاندورود در مجلس:

تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: نیروگاه زباله‌سوز ساری پیشرفت ۹۵ درصدی فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی در جلسه بررسی پروژه‌های اولویت دار مرکز استان اظهار کرد: ساخت و ساز محدوده شهر از چالش ‌های مهم است که دولت به عنوان متولی پسماند در کل کشور باید توجه جدی به این حوزه داشته باشد.

وی افزود: زباله سوز ساری پیشرفت ۹۵ درصدی فیزیکی دارد که  ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد باید هرچه زودتر این پروژه به اتمام برسد.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن سفر دوم رییس‌جمهور به مازندران، افزود: ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ساری باید در دستور کار قرار گیرد.

بابایی خاطرنشان کرد: ۳۴۰۰ دهیاری و شهرداری در استان داریم نیروهای غیر بومی شهرداری ساری باید به شهرهای خودشان بر گردند چرا که درجا زدن‌ها به نفع مردم و کرامت شهر نیست.

محمد حسین قبادی شهردار ساری نیز در این جلسه اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در مرکز استان را از دغدغه‌های مهمی عنوان کرد که جلسات متعددی برای آن برگزار شده است‌.

وی به اقدامات شهرداری ساری طی چهار ماه گذشته اشاره کرد و پرداخت به موقع حقوق کارکنان، پرداخت بدهی پسماند بابت حمل زباله به استان گلستان، پرداخت بدهی امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی از جمله اقدامات برشمرد.

شهردار ساری افزود: پس از ۵ سال اخذ وام به چرخه شهرداری برگشت و امید داریم که این مهم برای انجام اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهر تداوم داشته باشد.

قبادی با بیان اینکه برای اجرای فاز دوم پارک ملل مشاور طرح انتخاب و مکاتبات لازم برای تصویب این طرح صورت گرفت، ادامه داد: پارک جنگلی ۷ هکتاری صفر آباد در مرحله انعقاد قرارداد است که ۳ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد.

وی به طرح نارنجستان اشاره کرد و افزود: پیش از این در این طرح منافع مردم دیده نشد اما در طرح جدید این موضوع لحاظ شد.

قبادی بیان کرد: برای پروژه‌های فاز ۲ بوستان ملل به طول ۶ کیلومتر و پل تا پل مشاور طرح تهیه و مکاتبات لازم نیز انجام شد.

شهردار ساری با بیان اینکه بازگشت سرمایه اولویت جدی در اجرای پروژه‌های شهرداری ساری است، فاز ۴ پروژه ابن شهر آشوب را در زمره این اولویت برشمرد.

قبادی به پروژه زیست محیطی نیروگاه زباله سوز در مرکز استان اشاره کرد و گفت: تکمیل نیروگاه زباله سوز از پروژه‌های اولویت دار شهرداری محسوب می‌شود و تلاش داریم تا این مطالبه مهم همشهریان را محقق کنیم از اینرو نشستی با خانم صادق مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار کردیم به همین منظور ۱۳۵ میلیارد تومان با مساعدت وزارت راه و شهرسازی اعتبار برای این پروژه تخصیص داده شد.

وی تاکید کرد: تلاش داریم تا با تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش کارکنان مجموعه شهرداری، مرکز استان در مسیر توسعه و بالندگی حرکت کند و بخشی از مطالبات مردم این شهر در حوزه‌های مختلف محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.