کد خبر : 13991
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
125 views

فرماندار مرکز مازندران:

راه ارتباطی بخش دودانگه به چهاردانگه بزودی بازگشایی می‌شود

راه ارتباطی بخش دودانگه به چهاردانگه بزودی بازگشایی می‌شود
فرماندار مرکز مازندران از بازگشایی راه ارتباطی بخش‌های دودانگه به چهاردانگه شهرستان ساری بازدید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛  محمد علی نوبخت فرماندار شهرستان ساری با همراهی کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، عباسی مشاور فرماندار شهرستان ساری، رستمی و کاظمی بخشداران دودانگه و چهاردانگه، نادری رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ساری و باقری رئیس اداره راه و ترابری شهرستان ساری از راه دسترسی و مواصلاتی بخش دودانگه به چهاردانگه بازدید میدانی کردند.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی بخش دودانگه به چهاردانگه بزودی بازگشایی خواهد شد؛ افزود: اولویت ما در شهرستان ساری ارتقا، توسعه‌، بهسازی مسیرها و راه های ارتباطی و نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی است.

نوبخت با اشاره به اینکه، بر اساس تاکید  استاندار مازندران مبنی بر رفع موانع در روستاها از جمله حل معضلات راه ها برای آسایش و آرامش عموم مردم است اظهار کرد : عزم راسخ دولت مردمی سیزدهم در پایان دادن به بن بست راه های روستایی و سهولت تردد وسایل نقلیه بی بدیل و ملموس است.

فرماندار مرکز مازندران در پایان  گفت: با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی متولی و با یک برنامه ریزی دقیق، مدون و اصولی در راستای توسعه و بهبود راههای روستایی با هدف ایمنی ترددهای بین مزارع، رونق گردشگری در روستاها، دسترسی آسان و رفاه عمومی در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.