کد خبر : 14029
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
101 views

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

ضرب الاجل معاون استاندار مازندران برای بازسازی کمربندی جنوبی بابل

ضرب الاجل معاون استاندار مازندران برای بازسازی کمربندی جنوبی بابل
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ضرب الاجل ۲ ماهه برای بازسازی و همچنین نصب روشنایی در کمربندی بابل باهدف کاهش سوانح رانندگی تعیین می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد توکلی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات ایمنی کنار گذر جنوبی بابل در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: مردم دیگر تحمل تصادف های مرگبار این جاده را ندارند و دستگاههای مربوطه موظف و مکلف هستند تا ۲ ماه آینده طرح روشنایی کمربندی جنوبی بابل را افتتاح کنند.

وی افزود: در مقطعی که این کمربندی بعد از سال ها زیر بار ترافیکی رفت کارشناسان به افتتاح این طرح بدلیل رعایت نشدن زیرساخت های ایمنی به بروز حوادث ناگوار در این جاده هشدار داده بودند.

وی اظهار داشت: اما برای عبور از ترافیک ساعتی و کلافه کننده شهر بابل چاره ای جز افتتاح ناقص این طرح نگذاشته بود.

این مقام مسوول ادامه داد: در زمان حاضر دست به دست کردن این امور در ادارات به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و با بکارگیری تمامی امکانات موجود در ادارات مربوطه در این طرح تعبیه سیستم روشنایی آن تا ۲ ماه آینده باید افتتاح شود.

آتش زدن کاه و کلش در مسیر کمربندی ممنوع شود

سرپرست معاوت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه کمربندی جنوبی بابل از وسط شالیزارهای بابل عبور می کند و این جاده فاقد روشنایی است آتش زدن کاه و کلش در شب این جاده را بسیار خطرناک تر از گذشته خواهد کرد.

وی افزود: آتش زدن کاه و کلش در این مسیر تا حدی است که راننده تحت هیچ شرایطی دید کافی برای رانندگی نخواهد داشت و محیط زیست باید با اعمال جریمه ماده قانونی هوای پاک جلوی این کار را بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.