کد خبر : 14073
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
108 views

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

کشف انبار احتکار 125 میلیاردی در مازندران/12 متهم به مراجع قضایی معرفی شدند

کشف انبار احتکار 125 میلیاردی در مازندران/12 متهم به مراجع قضایی معرفی شدند
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار کالا و بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با جرایم اقتصادی با بکارگیری تیم‌های عملیاتی در سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در راستای مطالبات مردمی و در حوزه‌های مختلف مأموریتی این پلیس به مدت ۴۸ ساعت به اجرا در آمد، افزود: یک انبار احتکار حاوی مقادیر زیادی لوازم خانگی در برندهای مختلف، تعداد ۱۱ دستگاه کولر گازی فاقد مدارک گمرکی، یک موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰cc هوندا مدلcb، ۳ تن و ۴۰۰ کیلو کود شیمیایی فاقد مجوز حمل و توزیع را کشف و ۱۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: جمع ارزش ریالی اموال مکشوفه توسط کارشناسان در این طرح بالغ بر ۱۲۵ میلیارد و۶۸۰ میلیون ریال برآورد کردند و ۱۲ متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه اموال مکشوفه با هماهنگی قضائی به سازمان‌های مربوطه و جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان ازطریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.