کد خبر : 15250
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
144 views

فرماندار ساری در جلسه شورای ادرای:

اسامی مدیران کم‌کار ساری به رسانه‌ها اعلام می‌شود

اسامی مدیران کم‌کار ساری به رسانه‌ها اعلام می‌شود
فرماندار ساری با بیان اینکه ما در جمهوری اسلامی نیازمند اینگونه مدیران هستیم که میدانی کار کنند؛ گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد و اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه وحدت و امنیت ملی دو بالِ مورد توجه برای پیشبرد نظام اسلامی است، اظهار کرد: برای تحقق حکمرانی مردم پایه با بهره‌گیری از دین، خرد، توافق، توسل، تفاهم و تلاش در جهت تغییر، تحول، آبادانی، رفاه و پیشرفت شهرستان ساری گام‌ برمی‌داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت ما در نظام اسلامی سبک غربی نیست، بلکه حضور میدانی، جهادی و مردمی است؛ گفت: اخلاص، صداقت، علم، بینش و کوشش از خصائص مدیران انقلابی است و ما در جمهوری اسلامی نیازمند اینگونه مدیران هستیم که میدانی کار کنند.

فرماندار مرکز استان، تصریح کرد: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد و اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

نوبخت با تاکید بر اینکه توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، افزود: ادارت شهرستانی با همدلی می‌توانند مرکز مازندران را به تعالی سوق دهند.

وی نقد سازنده رسانه ها را برای حل مشکلات جامعه موثر دانست و گفت: لازم است همه ادارات شهرستان ساری با رسانه‌ها تعامل موثر و مثبتی داشته باشند.

فرماندار شهرستان ساری، با ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش نواحی شهرستان ساری و برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش، ادامه داد: پروژه‌های خوبی در ایام بازگشایی مدارس مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و لازم است در مسیر سال تحصیلی جدید ادارات شهرستانی با همراهی و همگامی کمک حال آموزش و پرورش باشند.

نوبخت، هفته دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان جامعه دانست و با اشاره به اینکه دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی، کانونِ آرمان سترگ شهادت طلبی و محورِ عشق، ایمان و ایثار است؛ گفت: لازم است در هفته دفاع مقدس فضاسازی مطلوبی انجام شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به درستی در جامعه تبیین شود.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری، فرهنگ مهدویت را از موضوعات مهم در نظام اسلامی عنوان کرد و با تأکید بر اینکه دولتِ زمینه ساز ظهور در مشی و عمل کریمانه و در برخورد با مفسدین قاطعانه عمل می‌کند؛ اذعان کرد: آموزه مهدویت در طول تاریخ فرهنگ اسلامی همواره مورد توجه اندیشمندان اسلامی بوده و هیچ آموزه دیگری به اندازه آن از اهمیت برخوردار نبوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.