کد خبر : 14124
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
111 views

 رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران خبر داد:

پرچمداران مازندران در المپیک تابستانه ناشنوایان روسیه

پرچمداران مازندران در المپیک تابستانه ناشنوایان روسیه
در بخش آقایان ورزشکاران کشورمان در چهار رشته و در بخش بانوان در دو رشته به رقابت خواهند پرداخت که از استان مازندران دو ورزشکار به نام‌های امیرحسین اسماعیلی و علی سلیمی عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در این رقابت‌ها حاضر هستند.


به گزارش تیتر شمال؛ پژمان احمدی رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کاروان اعزامی ورزشی ناشنوایان کشورمان با چهار رشته در بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ در روسیه شرکت خواهد کرد.

وی افزود: ورزشکاران اعزامی ناشنوای کشورمان در چهار رشته ورزشی فوتبال ، دو و میدانی ، جودو و تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران، خاطرنشان کرد: پس از رایزنی های انجام شده و صدور روادید از طرف فدراسیون روسیه ، کاروان ورزشی کشورمان  تهران را به مقصد مسکو ترک و هم اینک در کشور روسیه به سر می‌برد.

احمدی بیان کرد: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز در این مسابقات دعوت شده بودند که با نظر مسئولین فدراسیون و حضور کشتی گیران در مسابقات قهرمانی جهان بیشکک قرقیزستان و به جهت جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی ورزشکاران ، اعزام تیم های کشتی به این دوره از بازی ها لغو گردید.

وی تصریح کرد: محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه، پژمان احمدی رئیس هیات مازندران، حسین پورحسن سرپرست اردو، اشکان خورشیدی داور فوتبال، بهرام پورهاشمی کمک داور فوتبال، امیرحسین اسماعیلی و علی سلیمی ورزشکار، پرچمداران مازندران در المپیک تابستانه ناشنوایان روسیه در این دوره از رقابت‌ها هستند.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران، تشریح کرد: در بخش آقایان ورزشکاران کشورمان در چهار رشته فوتبال، تنیس روی میز، دو میدانی و جودو و در بخش بانوان در دو رشته تنیس روی میز و دو میدانی به رقابت خواهند پرداخت که از استان مازندران دو ورزشکار به نام‌های امیرحسین اسماعیلی و علی سلیمی عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.