کد خبر : 14251
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
107 views

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد:

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای مازندران

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران از ایجاد ترافیک فوق‌سنگین در مناطق شهری و مبادی اصلی استان بعد از اعلام تعطیلی سه روزه خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محور کندوان که از عصر دیروز به علت تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شده بود همچنان یک طرفه است.

وی بیان کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا مکارود، در آزادراه تهران – شمال محدوده تالون و حدفاصل تونل ۱۶ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله و در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های امامزاده هاشم و حدفاصل زیار تا آب اسک و حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو سنگین است

جهان‌تاب افزود: ترافیک در محور سوادکوه مسیر جنوب به شمال در محدوده دماوند سنگین گزارش شده است

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: همه جاده های کوهستانی مازندران فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند به همین دلیل پلیس راه مازندران از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله  وشتاب در رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز یا عبور از شانه‌های خاکی جاده خودداری کنند

وی ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد تا روز شنبه ۱۴ مرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک محور کندوان از ساعت ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ امروز چهارشنبه از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بارترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.