کد خبر : 14500
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
131 views

اولتیماتوم فرماندار ساری برای تعیین‌تکلیف ساخت پل روستای اروست

اولتیماتوم فرماندار ساری برای تعیین‌تکلیف ساخت پل روستای اروست
فرماندار ساری برای تعیین‌تکلیف نهایی احداث پل اروست در محل عملیات اجرایی آن مستقر شد.


به گزارش تیتر شمال؛ بدلیل اهمیت موضوع افتتاح پروژه پل دسترسی به روستای اروست در هفته دولت، فرماندار مرکز استان در محل عملیات اجرایی احداث پل مستقر شد.

 مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه بعد از کشمکش های ۲۸ ساله پیرامون دستور موکد مقام معظم رهبری در سفر به چهاردانگه و دهستان ولایت مبنی بر احداث پل اروست با توجه به پیگیری هفتگی مجموعه فرمانداری و اهمال و مسامحه برخی از دستگاه های اجرایی، جهت تعیین تکلیف نهایی این پل، در صورت عدم حصول نتیجه با احدی مماشات نخواهیم کرد.
فرماندار شهرستان ساری در ادامه با بیان اینکه برخی مدیران باید تشریفات، من سالاری، نمایش و کاغذ بازی را کنار بگذراند و مطیع محض قانون و اجرای آن در راستای آرامش و آسایش مردم باشند افزود: سیاست دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات موکد استاندار ولایی در استان‌ در جهت رفع موانع و آرامش و رفاه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم است و ما نیز در همین مسیر گام برمی داریم.
محمدعلی نوبخت ضمن گلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث نهایی پروژه پل اروست گفت: در صورت عدم حصول نتیجه رضایت بخش در روند اجرای این پروژه اسامی بانیان وضع موجود بصورت شفاف به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.