کد خبر : 17483
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
131 views

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد:

اولتیماتوم ۱۰ روزه به شهرداری برای رسیدگی به پارک لاله و ایثارگران

اولتیماتوم ۱۰ روزه به شهرداری برای رسیدگی به پارک لاله و ایثارگران
فرماندار فریدونکنار اولتیماتوم ۱۰ روزه به شهرداری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دو پارک لاله و ایثارگران داد.


به گزارش تیتر شمال؛ کوروش ابراهیم‌نژادگرجی سه‌شنبه شب در دوازدهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار اظهارکرد: انتخابات یک امر اساسی در کشور است که باید دستگاه‌ها با رعایت اصل بی‌طرفی در انجام امورات محوله و همچنین افزایش مشارکت نقش اساسی ایفا کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری “انتخابات آبروی ملی ما است” خاطرنشان کرد: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی هیات اجرایی و هیات نظارت در بررسی صلاحیت کاندیدا تعداد ۲۸ نفر از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار تایید صلاحیت شدند.

فرماندار فریدونکنار بر لزوم توجه بیشتر به مسائل و مشکلات توانخواهان تاکید و تصریح کرد: درحالی که از گذشته مصوبه‌ای داشتیم که ماهی یک عدد رمپ در سطح شهر برای دسترسی آسان توانخواهان به امکانات و اماکن شهری ایجاد شود اما این مسئله از سوی شهرداری انجام نشد که مجدد از شهردار مطالبه می‌کنیم که این امر انجام شود.

ابراهیم‌نژاد گرجی عنوان داشت: بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال را انجام داده‌ایم و البته امیدواریم دستگاه‌ها این روند را همچنان ادامه دهند.

وی با انتقاد از عدم پیگیری وضعیت پل مرکزی شهر گفت: حدود ۱۸ ماه از تصویب اصلاح پایه‌های پل مرکز شهر فریدونکنار گذشته اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته که لازم است شهرداری نسبت به ترمیم و بازسازی این پل اقدام لازم را انجام دهد.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه دستگاه‌های اداری شهرستان پس از هر جلسه شورای اداری تا شورای اداری بعدی بر اساس معیارهایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، یادآورشد: دستگاه‌ها این بار در زمینه جهاد تبیین، عفاف و حجاب، جوانی جمعیت، تامین سوخت دوم، روابط عمومی و انتخابات مورد ارزیابی قرار گرفته که ادارات تامین اجتماعی، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری آستانه‌سرا و جهاد کشاورزی در رتبه‌های بالا قرار دارند.

ابراهیم‌نژاد گرجی اعلام کرد: ادارات کتابخانه عمومی، فنی و حرفه‌ای، امور مالیاتی، تبلیغات اسلامی و کمیته امداد در این بخش‌ها از کمترین امتیاز برخوردار شدند و در رتبه‌های پایین دستگاه‌ها قرار گرفتند.

وی بر لزوم تامین امنیت پارک لاله و پارک ایثارگران توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: متاسفانه وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در پارک‌های شهر بسیار نامناسب بوده و به شهرداری ۱۰ روز فرصت می‌دهیم تا یک برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دو پارک لاله و ایثارگران انجام دهند.

فرماندار فریدونکنار درخصوص انتشار کلیپی با عنوان بی‌حجابی در فریدونکنار اظهارکرد: با بررسی‌های فنی مشخص شد که تصاویر تقطیع شده از یک مستند ربطی به فریدونکنار نداشته و مربوط به یکی دیگر از شهرهای مازندران بوده است.

ابراهیم‌نژاد گرجی خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات برای حفاظت از تجهیزات خود مانند سیم‌های برق و مخابرات با هماهنگی فرماندهی انتظامی اقدام به گشت‌زنی شبانه کنند تا هم به نیروی انتظامی کمک کرده و هم از سرقت تجهیزات خود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.