کد خبر : 14650
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
124 views

فیلم| لحظه‌شماری برای افتتاح پل روستای اروست پس از ۲۸ سال

فیلم| لحظه‌شماری برای افتتاح پل روستای اروست پس از ۲۸ سال
فرماندار مرکز مازندران گفت: از روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه باحضور در چادر در کنار محل پروژه پل روستای اروست مستقر شدیم که بعد از گذشت ۵ روز نصب سازه عرشه این پل به پایان رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ بعضی از پروژه‌ها از زمان کلنگ‌زنی تا افتتاح آن، گویی طلسم شده و خبری از افتتاح نیست، می‌توان در این زمینه پل اروست منطقه چهاردانگه را مثال زد.

پروژه‌‌ای که ۲۸ سال پیش بر زمین خورد و حتی طی سال‌های گذشته فراموش شده بود  اما اکنون با عزم دولت جهادی سیزدهم به ایستگاه پایانی نزدیک شده است.

درحالی مردم محروم روستاهای پشت‌کوه به افتتاح این پروژه دلخوش بودند که حتی عزمی برای انجام این پروژه نبود اما دولت مردمی سیزدهم قفل چندین ساله این پروژه را باز کرد.

چند ماه پیش بود که محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران باتوجه به مشکل ترافیک در مسیر کمربندی شمالی که دلیل آن انتقال پروژه میدان میوه و تره‌بار بود در محل ساخت جدید این پروژه مستقر شد.

جالب بود که فرماندار ساری میز کارش را در پروژه میدان میوه و تره‌بار ساری قرار داد و بعد از ۲۸ روز کار شبانه‌روزی توانست این پروژه را به سرانجام برساند.

این دومین بار است که فرماندار مرکز مازندران با همان عزم جهادی که از مسؤولان این دولت انتظار می‌رود در محل منطقه پشت‌کوه حاضر شد تا بتواند با  پیگیری در به ثمر رساندن این پروژه کمک کند.

محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران، اظهار کرد: پل روستای اروست در سال ۷۴ با حضور مقام معظم رهبری به عنوان یک پروژه تعریف شد ولی تا سال ۸۵ به این پروژه پرداخته نشد.

وی افزود: از مهر ماه سال  ۱۴۰۱ به این نتیجه رسیدیم که باید این پروژه تعیین تکلیف شود و بهمن ماه سال گذشته بود که کار این پل شروع شد.

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه این پروژه آرزوی دیرینه ۱۱ روستای‌ منطقه پشت کوه است، اضافه کرد: به همین دلیل این پروژه را به‌عنوان پروژه اولویت‌دار معرفی شد.

نوبخت تصریح کرد: قرار بود این پروژه سوم خرداد ماه امسال افتتاح شود اما سرعت کار پایین بود.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت پروژه همانند پروژه میدان میوه و تره بار مدیریت کار را برعهده گرفتیم.

فرماندار شهرستان ساری تصریح کرد: از روز سه‌شنبه ۲۴ مردادماه باحضور در چادر در کنار محل پروژه مستقر شدیم که بعد از گذشت ۵ روز نصب سازه عرشه این پل به پایان رسید.

نوبخت گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این پروژه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با اعلام اینکه منکر زحمات صورت گرفته نیستیم، خاطرنشان کرد: عزم قاطع و جدیت همواره جواب می‌دهد؛  پروژه میدان میوه و تره‌بار و این پروژه نشان داد اگر اراده باشد پروژه‌‌ای روی زمین نمی‌ماند.

فرماندار شهرستان ساری با پیگیری به دنبال اتمام پل نیمه کاره اروست که در سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به روستای اروست دهستان ولایت بخش چهاردانگه تصویب شده بود، است‌‌.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.