کد خبر : 14945
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
100 views

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

افتتاح ساختمان اداری امور برق گلوگاه با اعتبار ۵۵ میلیارد ریالی

افتتاح ساختمان اداری امور برق گلوگاه با اعتبار ۵۵ میلیارد ریالی
همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت، آئین بهره برداری از پروژه های امور برق گلوگاه با محوریت افتتاح ساختمان اداری این شهرستان برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت آئین بهره برداری از پروژه های امور برق گلوگاه با محوریت افتتاح ساختمان اداری این امور با حضور مهندس حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران و دکتر داودی فرماندار این شهرستان برگزار شد‌.

 

حسینی کارنامی در این آئین با اشاره به هزینه کرد ۵۵ میلیارد ریالی جهت احداث ساختمان، گفت: این ساختمان در متراژ ۱۵۰۰ متر و در ۲ طبقه جهت خدمات رسانی به مردم شریف این منطقه به بهره برداری می رسد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در شرکت توزیع برق مازندران اظهار کرد: طی دوسال گذشته بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه بهسازی شبکه برق روستایی و ۱۲۵۹۰ میلیارد ریال در حوزه اصلاح و بهینه سازی برق شهری هزینه شده است .

داودی فرماندار شهرستان گلوگاه نیز در این آئین با تقدیر از اقدامات شبانه روزی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در احداث امور برق شهرستان بیان داشت: نگاه جهادی در اقدامات و پیگیری های مستمر مدیر عامل و مدیر امور سبب شد این ساختمان در مرکز شهر گلوگاه در هفته دولت به بهره برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.