کد خبر : 14862
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
111 views

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران کرد:

تولید ۳۵ هزار تُن کاغذ تا پایان امسال

تولید ۳۵ هزار تُن کاغذ تا پایان امسال
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: بیشتر از ۳۵ هزار تن کاغذ تا پایان سال با هدف تامین کاغذ مورد نیاز کتاب درسی در استان تولید می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛  امید نیک‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ما با تقدیر از برنامه‌های دولت برای خودکفایی در تولید کاغذ چاپ و تحریر اظهار کرد: بیشتر از ۳۵ هزارتن کاغذ تا پایان سال با هدف تامین کاغذ مورد نیاز کتاب درسی در کارخانه کاغذ مازندران تولید و به آموزش و پرورش تحویل خواهد شد.

وی افزود: همانطور که رئیس جمهور روز گذشته در جمع اصحاب رسانه بیان داشتند رشد تولید کاغذ ایرانی در دو سال گذشته و با حمایت‌های دولت در این مجموعه صنعتی افزایش قابل توجهی داشته به طوریکه از ۷ هزار تن تولید کاغذ در پایان سال ۹۹ به ۴۲ هزار تن در سال گذشته و امسال نیز  به ۵۰ هزار تن خواهد رسید.

نیک‌نژاد با بیان اینکه از ۱۵ شهریورماه تولید کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش آغاز می‌شود، گفت: با همکاری دولت ضمن  برنامه‌ریزی برای کاهش قیمت کاغذ در بازار آزاد سعی خواهیم کرد بخشی از نیاز جامعه نشر کشور را هم پوشش دهیم.

وی مهمترین اثرات خودکفایی در تولید کالای استراتژیک کاغذ در کشور را تنظیم بازار و ثبات آن، کوتاه کردن  دست دلالان و مافیای کاغذ و جلوگیری از خروج ارز از کشور خواند و افزود: اینکه پس از انقلاب برای نخستین‌بار با حمایت شخص رئیس جمهور  و در راستای منویات مقام معظم رهبری کل کتاب دانش آموزان ایرانی با کاغذ ایرانی چاپ و توزیع می‌شود که این مسأله دستاورد بزرگی است که تاکنون سابقه نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.