کد خبر : 18662
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
119 views

با حمایت دولت سیزدهم و پس از ۲ سال :

تولید کاغذ چاپ و تحریر مازندران به بیش از ۴۶ هزار تن رسید

تولید کاغذ چاپ و تحریر مازندران به بیش از ۴۶ هزار تن رسید
مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با حمایت وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش دولت سیزدهم، تولید کاغذ چاپ و تحریر از پنج هزارتن ۲ سال گذشته اکنون به بیش از ۴۶ هزار تن رسیده است.


به گزارش تیترشمال؛ امید نیک نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تولید کیفی کاغذ و قیمت مناسب آن، افزود: این شرکت با رعایت این دغدغه ها که برای ما تکلیف بود امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم و کیفیت نیز به اذعان همه کارشناسان رشد چشمگیری داشت.

وی ادامه داد: در بحث قیمت هم تا توانستیم با وجود کشش بازار، با حداقل قیمت و سود، کاغذ تولیدی شرکت روانه بازار شد.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با حمایت دولت و کارگروه کاغذ کشور بحث مطالبات ما از منابع طبیعی در بحث ۳۰۳هزار متر مکعب چوب الات مصوبه شده و در حال انجام است گفت : با این اتفاق مبارک سال آینده تامین مواد اولیه از زراعت چوب سراسر کشور و بهره برداری از درختان شکسته افتاده روند صعودی و مثبت خواهد داشت.

نیک نژاد از کاهش سهمیه برق و قطع گاز به عنوان مهمترین عامل محدود کننده تولید نام برد و افزود: برخی سعی دارند بحث خود کفایی کاغذ در کشور که تاکید رهبری و برنامه دولت سیزدهم است را با بیان مطالب نادرست و فرعی به حاشیه بکشانند.

وی گفت : امروز با افتخار عرض می کنیم که امسال بیش از ۴۶هزارتن کاغذ چاپ و تحریر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید شد.

نیک نژاد با بیان اینکه ریالی معوقات پرسنلی و حقوق و تعدیل نیرو در دو سال و نیم گذشته در این شرکت نداشته ایم، از حمایت ها ی مجموعه دولت خصوصا وزرای ارشاد و اقتصاد و دستورات و پیگیری های معاون اول محترم رییس جمهور و استاندار مازندران در زمینه حمایت از این صنعت مادر صمیمانه تشکر کرد.

این شرکت سال ۱۳۷۶ در شهرستان ساری آغاز به کار کرد و هم اکنون طبق گفته مسئولان آن، حدود یکهزار و ۳۰۰ نیروی انسانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.