کد خبر : 15024
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
139 views

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد:

لزوم تسریع در اجرای پل گهرباران میاندورود به فرح‌آباد ساری

لزوم تسریع در اجرای پل گهرباران میاندورود به فرح‌آباد ساری
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: ساخت پل گهرباران میاندورود به فرح‌آباد ساری برای با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.


به گزارش تیتر شمال؛  احمد توکلی در بازدید از پل در حال ساخت فرح‌آباد بر روی رودخانه تجن که اتصال دهنده جاده گهرباران میاندورود به فرح‌آباد ساری است، اظهار کرد: ساخت این پل به دلیل تکمیل تعریض و بازگشایی جاده کناره مازندران حائز اهمیت است و اکنون با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی با بیان اينکه این پل با دهانه  صد متر و عرض حدود  ۱۲ متر در حال ساخت است، افزود: عرشه پل تيرهای فلزی و دال بتنی است که پس از بهره‌برداری، مسیر تردد از جاده کناره در این منطقه را بیش از ۱۵ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد کرد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از هزینه کرد حدود ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت این پل تاکنون خبر داد و یادآور شد: در دولت سیزدهم اعتبار خوبی برای این پل اختصاص یافت که روند ساخت آن را تسریع کرد و برای تکمیل آن نیز به اعتباراتی نیاز است.

توکلی با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره و رها شده در الویت برنامه‌های عمرانی دولت قرار دارد، تصریح کرد: در حوزه راه برخی از طرح‌های مهم نیمه کاره استان در این دولت به سرانجام رسید که موجب کاهش بار ترافیکی و تسریع در آمد و شد خودروها و مسافران شده است.

وی پل گهرباران به فرح‌آباد را اتصال جاده کناره از شرق به غرب استان دانست و اظهار کرد: با راه اندازی این پل و تکمیل تعریض جاده کناره، تردد زاعمرز بهشهر به نکا، گهرباران میادورد به فرح‌آباد ساری و اتصال آن لاریم جویبار و بهنمیر بابلسر محقق خواهد شد که بخشی از بار ترافیک جاده اصلی مازندران به این سمت منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.