کد خبر : 15110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۹
86 views

رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری مازندران اعلام کرد:

آمادگی کامل مجتمع‌های خدمات‌رفاهی برای سرویس‌دهی مناسب به زائرین مشهد مقدس

آمادگی کامل مجتمع‌های خدمات‌رفاهی برای سرویس‌دهی مناسب به زائرین مشهد مقدس
رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری مازندران از آمادگی کامل مجتمع‌های خدمات‌رفاهی برای سرویس‌دهی مناسب به زائرین مشهد مقدس خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سلیمان آبرود رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی آمادگی کامل برای سرویس‌دهی مناسب به زائرین و مسافرین مشهد مقدس در ایام ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) را دارند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های مسئول در بازه زمانی سفر به مشهد مقدس تاکید کرد: طرح سراسری جابه‌جایی زوار از ۲۰ شهریور تا ۳۱ شهریور به‌مدت ۱۲روز اجرایی می‌شود و زائران از شهرهای محل سکونت خود به مشهد مقدس جابه‌جا می‌شوند.

رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، خاطرنشان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور را عهده دار است.

این مسئول تصریح کرد: به منظور رفاه مسافران، کارشناسان این اداره کل نیز در قالب اکیپ‌های مختلف به طور مستمر از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی بازدید و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می‌گردد.

گفتنی است در حال حاضر تعداد ۴۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان در محور های مربوطه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.