کد خبر : 15152
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
151 views

وزیر کشور:

نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان امسال افتتاح می‌شود

نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان امسال افتتاح می‌شود
وزیر کشور اظهار امیدواری کرد که پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شود.


به گزارش تیتر شمال؛  احمد وحیدی سه‌شنبه‌شب در بازدید از نیروگاه زباله‌سوز ساری با اشاره به اینکه این پروژه با کمبود اعتبار مواجه است، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا منابع مالی مورد نیاز آن تأمین می‌شود.

وی با اظهار اینکه امیدواریم نیروگاه تا دهه فجر یا تا پایان سال بهره‌برداری شود، گفت: باید این پروژه در موعد مقرر تکمیل شود و لازم است پیمانکار تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشد.

وزیر کشور میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح را ۸۵ درصد اعلام کرد و افزود: کمبود اعتبار از عمده مشکلات فراروی این طرح است که تلاش می‌شود با تامین منابع مالی مورد نیاز این مشکل رفع شود.

وحیدی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری در کمترین زمان ممکن تامین تا این طرح در زمان مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نیروگاه زباله‌سوز ساری از جمله پروژه‌های نیمه‌کاره مازندران است که پس از سفر رئیس جمهور و با ورود بسیج سازندگی ساخت آن شتاب بیشتری گرفته است.

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و نصب ۸۰ درصد تجهیزات نیروگاه زباله‌سوز ساری در مدت دو سال اخیر نمادی از عمل دولت سیزدهم در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی است که به گفته مسئولان امر در آینده نزدیک این طرح در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.