کد خبر : 15276
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
99 views

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

ثبت‌نام حدود ۲ هزار کارجوی مازندرانی در سامانه جستجوی شغل

ثبت‌نام حدود ۲ هزار کارجوی مازندرانی در سامانه جستجوی شغل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: هزار و ۹۴۶ کارجو و ۳۸۲ کارفرما در سامانه سامانه جستجوی شغلی ثبت‌نام کردند.


به گزارش تیتر شمال؛ علی باقری در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران که به میزبانی صندوق بازنشستگی کشوری مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه وحدت رویه دستگاه‌ها برای خدمت به جامعه هدف، گفت: امیدآفرینی برای مردم با برنامه ریزی درست تر، مضاعف‌ شود.
باقری با اعلام اینکه سامانه جست‌وجوی شغل محلی است که کارفرمایان برای درخواست نیروی کار مورد نیاز خود به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می‌کنند، تصریح کرد: متقاضیان کار و کارفرمایان برای درخواست شغل و بکارگیری نیروی کار می‌توانند از طریق این سامانه ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد: هزار و ۹۴۶ کارجو، ۳۸۲ کارفرما و ۹۸۵ فرصت‌ شغلی با ظرفیت ۲ هزار و ۳۱۷ نفر در سامانه سامانه جستجوی شغلی ثبت شده است که ۹۷۱ نفر معرفی و ۳۹۵ نفر بکارگیری شدند.
این مسئول با بیان اینکه فرایند کاریابی‌ها هوشمند شده است، گفت: بر این اساس کاریابی‌ها و کارجو و کارفرما به صورت برخط می‌توانند فرایند را ببینند.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات به جامعه هدف تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: نقش شورای هماهنگی در پیشبرد اهداف برنامه ها مهم است.
وی خواستار مشارکت تمام دستگاه ها در اجرای برنامه‌های تحولی شد و گفت: سامانه رصد اشتغال توسط دستگاه ها انجام و پرداخت تسهیلات با جدیت دنبال شود.
باقری دیدار با آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، برگزاری همایش فرمانده‌هان بسیج کارگری در آمل، برگزاری همایش بزرگ جهاد ایثار و مقاومت قشر کارگری در هشت سال دفاع مقدس در بابل، میز خدمت کارگری و بازدید از شهرک صنعتی جویبار و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، بازدید از پروژه‌های شهرداری قائشمهر از برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس است.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت انجام اقدامات آموزشی و ترویج امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه هدف تاکید کرد و گفت: اشتراک گذاری محتوای تبیینی و امیدآفرین، برگزاری دوره های آموزشی و بصیرت افزایی ویژه کارکنان، برگزاری نشست های تبیینی هنری در راستای اهداف راهبردی ارتقای فرهنگ کار با رویکرد ایرانی اسلامی در الویت برنامه ها قرار گیرد.
نازنین حبیبی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در مازندران نیز در این جلسه تعداد کل بازنشستگان و موظفین استان را ۸۷ هزار و ۹۶۵ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد بازنشستگان استان را ۷۳ هزار و ۸۳ نفر است که ۷۲ هزار و ۶۵۳ بازنشسته و ۴۳۰ نفر از کار افتاده هستند.
وی از پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی در سال جاری به ۵ هزار و ۲۱۴ نفر به میزان ۱۵۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: در سال گذشته وام ۱۵ میلیون تومانی به ۱۲ هزار و ۸۵۳ نفر به میزان ۱۹۲ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان پرداخت شده است.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در مازندران بیمه شدگان قرارداد کارگزاری درمان (بیمه تکمیلی) را ۱۲۳ هزار و ۵۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: شاغلین مشترک صندوق مازندران ۳۳ هزار و ۵۷۵ نفر است.
حبیبی اعلام وصول انتقال حق بیمه در گذشته را ۶۳۰ نفر و در سال جاری را ۱۰۷ نفر برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.