کد خبر : 16452
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
144 views

فرماندار ساری خبر داد:

ثبت‌نام ۱۱ نفر در انتخابات خبرگان رهبری تا روز چهارم

ثبت‌نام ۱۱ نفر در انتخابات خبرگان رهبری تا روز چهارم
فرماندار ساری گفت: تا پایان روز چهارم، ۱۱ نفر برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای استان مازندران ثبت‌نام کرده‌اند. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری از چهاردهم آبان ماه آغاز شده است و تا سه روز دیگر ادامه دارد.

فرماندار مرکز مازندران در ادامه با بیان اینکه طبق جدول زمان‌بندی، ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ آبان ماه به‌مدت هفت روز از ساعت هشت صبح الی ۱٨ در فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه استان مازندران انجام خواهد شد اظهار کرد: در پایان چهارمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران و تا پایان وقت مقرر، ۱۱ دواطلب نمایندگی نسبت به ثبت‌نام نهایی خود اقدام کردند.

نوبخت با اشاره به اینکه فرایند بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی در حال انجام است گفت: نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت اجرایی به هیئت نظارت در تاریخ ۱۸ آبان اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا توسط نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد، می‌توانند تا روز شنبه مورخ ۲۰ آبان ماه به فرمانداری ساری مراجعه کنند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورود در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از شرایط داوطلبان برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری، سن داوطلبان است که به‌هنگام ثبت‌نام باید حداقل ۴۰ سال تمام باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.