کد خبر : 15299
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
106 views

دفاع مقدس حماسه‌ای مقدس در تاریخ ایران اسلامی است

دفاع مقدس حماسه‌ای مقدس در تاریخ ایران اسلامی است
استاندار مازندران گفت: دفاع مقدس حماسه‌ای مقدس در تاریخ ایران اسلامی است که برکات و دستاوردهای بی نهایتی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده است.


به گزارش تیتر شمال؛   سید محمود حسینی پور صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس عینیت بخشی به اسلام ناب محمدی و تحقق آرمان‌های اسلامی و جامعه امام زمانی دانست و گفت: این دوران اوج ایثار و فداکاری و مظهر وحدت ملت ایران و تحقق ولایت مطلقه فقیه است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه دفاع مقدس اوج عقلانیت در تقابل با رژیم بعثی عراق بوده است، گفت: ۳۱ شهریور سال ۵۹ آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق به شمار می‌رود و به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی با عنوان اینکه دفاع مقدس حماسه‌ای مقدس در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: حماسه دفاع مقدس برکات و دستاوردهای بی نهایتی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده است و جهاد و شهادت مردمان با ایمان و مخلص این سرزمین، ستون‌های نظام اسلامی را تا مدت‌های طولانی مستحکم خواهد کرد.

حسینی پور با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس یکی از ارزشهای والای این دوران را تقدیر و تشکر از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، خانواده شهیدان و جانبازان سرفراز ذکر کرد و گفت: مازندران با تقدیم ۴۱ شهید در حماسه ششم بهمن ۱۳۶۰ به شهر هزار سنگر معروف شد و حضرت امام راحل در وصیت نامه الهی و سیاسی خود از حماسه مردم این شهر یاد کرده است.

استاندار مازندران یکی از مهمترین افتخارات استان مازندران به عنوان لشکر خط شکن و بزرگ در دفاع مقدس عمل کرده است و امروز اگر کسی جرأت جسارت به مرزهای سرزمینی و ارزشی ایران اسلامی را ندارد به برکت دفاع مقدس هشت ساله است.

وی با اظهار اینکه یکی از خصوصیات دفاع مقدس شناخت قدرت ایران اسلامی در جهان است، گفت: امروز به نیروهای مسلح خود افتخار می‌کنیم که راه شهیدان را ادامه می‌دهند و طی یکسال اخیر توطئه‌های فراوانی از سوی دشمنان قسم خورده با محوریت آمریکای جهان خوار علیه جمهوری اسلامی طراحی شد اما با انسجام حداکثری و رهبری ولایت فقیه، بزرگترین جنگ روانی و عملیات به شکست منجر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.