کد خبر : 15410
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
134 views

در بازدید نمایندگان شرکت TTS از نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری چه گذشت؛

توافق طرفین در بروزرسانی تجهیزات تا هماهنگی نهایی جهت اتمام پروژه

توافق طرفین در بروزرسانی تجهیزات تا هماهنگی نهایی جهت اتمام پروژه
یک شرکت چینی که تاکنون بخشی از تجهیزات مکانیکی نیروگاه‌های زباله سوز را تامین کرده از دو نیروگاه زباله سوز مازندران بازدید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ مهدی انگوران مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران در جلسه حاشیه بازدید شرکت تای یوان بویلر، طرف چینی شرکت TTS از نیروگاه زباله سوز شهرهای نوشهر و ساری، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از یک دهه از انعقاد قرارداد پروژه‌ نیروگاه زباله سوز نوشهر می‌گذرد تا مدتی قبل این پروژه ناتمام باقی مانده بود و از پیشرفت فیزیکی پایینی برخوردار بود.

وی افزود: دولت سیزدهم و رئیس جمهور، وزیر کشور و مدیران و مسوولین سازمان شهرداری ها با حضور و بازدید میدانی از پروژه زباله سوز ساری و نیز رهنمودها و اهتمام ویژه استاندار، معاونت هماهنگی امور عمرانی و این اداره کل مصمم است که هر دو پروژه رو به بهره‌برداری کامل برسانند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: از آنجائی‌که موضوع کرونا، تحریم و موارد دیگری در سال‌های ماضی مانع از پیشرفت کار شده بود، در یکی دو سال اخیر به حمدالله با پیگیری و تامین و تخصیص اعتبار لازم، نیروگاه زباله سوز نوشهر اتمام و به بهره‌برداری رسیده و نیروگاه زباله سوز ساری نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد به سرعت در دست اجرا می‌باشد.

انگوران، خطاب به شرکت طرف چینی عنوان داشت که از شما نیز توقع و تقاضا داریم ضمن همکاری و تسریع در ارسال تجهیزات، باتوجه به طولانی شدن زمان، بروز رسانی و اورهال نمودن تجهیزات را متناسب با پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان، در دستور کار خود قرار دهید.

جی، مدیر بخش توسعه نیروگاه‌های زباله سوز کارخانه تای یوان بویلر نیز ضمن تایید، اعلام کرد: ما بعنوان یک شرکت پیشرو در زمینه احداث نیروگاه زباله سوز متعهد به بروز رسانی تجهیزات خواهیم بود.

وی همچنین اعلام داشت که بر اساس بازدیدهای فنی ایشان و هیات کارشناسان همراه، تجهیزات نصب شده در حد مطلوبی می‌باشد و در ادامه موارد تکمیلی جهت حفظ و نگهداری مطلوب تر تجهیزات پروژه به مدیران فنی شرکت (TTSطرف ایرانی) ارائه گردید.

لازم به ذکر است این اولین سفر مدیریتی و کارشناسی شرکت تای یوان بویلر بعد از بیماری همه گیر کرونا و محدودیت‌های تردد اتباع چین به دیگر کشورها، به ایران بوده و طرف چینی اظهار امیدواری کرد که بتوان از توانمندی‌ و ظرفیت های ایران در جهت توسعه این تکنولوژی پاک در جهان استفاده نماییم.

گفتنی است شرکت تای یوان بویلر، طرف چینی شرکت TTS از نیروگاه زباله سوز شهرهای نوشهر و ساری برای تکمیل و توسعه این دو پروژه استانی بازدید کرد. ‎

این شرکت که بخش مهمی از تجهیزات مکانیکی نیروگاه‌های زباله سوز تهران، نوشهر و ساری را تامین و ارسال نموده است؛ طی بازدید از نیروگاه های زباله سوز نوشهر و ساری و برگزاری جلسه هماهنگی با مهدی انگوران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، سیر توسعه و تکمیل این مهم در استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.